Užsikirtusios „Nissan Micra“ bagažinės durys – „Blue Print“ patarimai

2 spalio 2018, 21:59

Atsižvelgiant į automobilio konstrukcijos evoliuciją, daugelis sistemų iš grynai mechaninių komponentų tapo elektroniniais sprendimais arba mechanikos ir elektronikos deriniu. Vienas tokių pavyzdžių – bagažinės durų užraktas, kuris buvo sumodernintas dėl patogumo, paprasto naudojimo ir saugos. Deja, sudėtingos sistemos taip pat gali tapti problemų šaltiniu.

„Nissan Micra“ bagažinės durų gedimas

Aprašomas automobilis yra „Nissan Micra K12“, kurio savininkas skundėsi, kad neįmanoma atidaryti bagažinės durų. Vizito dirbtuvėse metu patvirtinta, kad skirtingai nuo bagažinės durų, visos durys gali būti atidaromos ir uždaromos be problemų.

Reikėjo rasti priežastį. Dažniausiai tokioje situacijoje patekti prie bagažinės užrakto galima tik išmontavus apmušalą. Kaip ir kiekvienu atveju diagnozuojant galimas problemų priežastis, sistemų veikimo principų pažinimas leidžia dirbtuvėms sutaupyti laiką, pašalinant daug laiko užimančias gedimo paieškas. Užrakto mechanizmas susideda iš dviejų mikrojungiklių, įmontuotų į išorinį atrakinimo jungiklį (1 pav.) bei atrakinimo cilindro su atidarymo ir uždarymo jungikliu, kuris yra mechaninės uždarymo sistemos elementas. Visi elektroniniai elementai yra prijungti prie modulio valdymo sistemos (komforto modulis).

Paspaudus išorinį bagažinės jungiklį, užsidaro elektros grandinė. Tada atidarymo pavara gauna signalą iš valdymo modulio ir bagažinė yra atidaroma. Užsidega kontrolinė lemputė, informuojanti apie atidarytą bagažinę (2 pav.). Šis signalas taip pat naudojamas per automobilio signalizacijos sistemą.

Įtariamas mikrojungiklio gedimas, todėl buvo nuimti bagažinės durų apmušalai. Rasta jungiklio jungtis ir užraktas buvo uždarytas nenaudojant bagažinės durų. Atjungus jungtį, naudojant atitinkamą jungiamąjį kabelį, imituojant jungiklio darbą suaktyvinta spynos pavara, kuri parodė, kad problema kyla iš išorinio jungiklio, o ne modulio valdymo sistemos. Išmontavus bagažinės rankeną, išimtas sugedęs  jungiklis ir sumontuotas naujas  „Blue Print“ (ADN19701) elementas. Tada bagažinės durelėse sumontuota rankena (pav.3).

Pirmiausia, atliktas sistemos bandymas be bagažinės durelių uždarymo. Dėl to sistema veikė be jokių problemų, buvo sumontuoti visi apmušalų elementai. Tada išbandytas bagažinės durelių atidarymo mechanizmas. Tai leido dar kartą patikrinti mechanizmo veikimą, kol automobilis buvo perduotas savininkui.

Visą elektros dalių asortimentą rasite puslapyje: partsfinder.bilsteingroup.com . „Blue Print“ yra  prekės ženklo „bilstein group“ – firmos superkančias ir kitus prekių ženklus. Norėdami gauti daugiau informacijos apsilankykite: www.bilsteingroup.com

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!