Futuristinė vairo koncepcija pagal „TRW“

21 spalio 2014, 22:49

Šiais metais Ženevoje vykusioje automobilių parodoje „MotorShow“, kompanija „TRW Automotive“ pristatė savo naująjį vairo projektą, kuris buvo sumontuotas konceptualiame automobilyje „RinspeedXchangE“. Vaire naudojami vien daugiafunkciniai sprendimai, tokie kaip vairuotojo prisilietimo identifikavimo sistema, kuri padeda vairuotojui automatinio ir pusiau automatinio vairavimo rėžimuose.

Guido Hirzmann, „TRW Automotive“  vadovas, atsakingas už naujas technologijas mechatronikos skyriuje, pasakė: „Automobilis „RinspeedXchangE“ su TRW vairu, mechaniškai nesujungtu su likusia vairavimo sistema, atskleidžia vairuotojui visiškai naujas galimybes. Dėl integruoto jutiklio, reaguojančio į vairuotojo rankų prisilietimą prie vairo, bei elastingo jo padėties reguliavimo, vairuotojas gali pasirinkti, ar vairuoti automobilį savarankiškai, perduoti jo kontrolę šalia sėdinčiam keleiviui arba įjungti automatinio važiavimo rėžimą, kurio metu automobilis važiuoja pats“.

Be to, įvertinus faktą, kad vis daugiau funkcijųautomobilyje valdo elektroninės sistemos, galima atsisakyti kai kurių jungiklių arba perkelti juos ant vairo, tuo pačiu neapkraunant salono erdvės.  Pavyzdžiui, modelyje „Xchang Eatsis“ atsisakyta pavarų perjungimo svirties, o pavarų perjungimo valdymas perkeltas būtent ant vairo.

TRW vairo dizainas –šiuolaikinis, leidžiantis patogiai išdėstytų mygtukų pagalba aktyvuoti šiais funkcijas:

·       Ekranas „Drive Mode Manager“ (DMM), esantis viršutinėje vairo dalyje, automatinio važiavimo rėžime rodo raidę „A“. Kai vairuotojas paliečia vairą, ekranas rodo raidę „M“ (rankinis, „manualinis“ rėžimas), signalizuodamas apie parengtį perduoti vairuotojui automobilio valdymą. Tačiau, palietus mygtuką „Pushto Drive“ (PTD),  visa automobilio kontrolė perduodama vairuotojui. Analogiškai, kai vairuotojas nuima rankas nuo vairo, raidė „M”ekrane pasikeičia į „A”, o automobilis pereina į automatinio vairavimo rėžimą.

·       Ant vairo esančių mygtukų pagalba vairuotojas gali pasirinkti parkavimo rėžimą, neutralią pavarą bei važiavimo į priekį arbaa tgal rėžimus.

·       Posūkių jungikliai yra lengvai apšviesti baltai, o įjungus posūkį, pradeda mirksėti atitinkama rodyklė – į kairę arba į dešinę.

·       Elektroninis garso signalas (EHS):  jį  galima įjungti palietus laidžią oro pagalvės dangčio dalį, kuri yra vairo dalyje.

„Mūsų sukurtame naujos kartos vairo modelyje mes dar kartą pabrėžėme tradicinį šio elemento vaidmenį automobilyje. Dėl techninės automobilių evoliucijos galima palengvinti vairavimą, suteikiant daugiau patogumo vairuotojui. Ši technologija – tai viena iš daugelio TRW sukurtų koncepcijų, skatinančių automatinio vairavimo plėtrą ir ateities transporto priemonių projektavimą”, – apibendrina Hirzmann.

„TRW Automotive“ – automobilių saugumo lyderis

Vieno iš didžiausių ir pirmaujančių automobilių pramonės tiekėjų, gamintojo TRW pardavimai per 2013 metus siekė 17,4 milijardų JAV dolerių. Saugumas, kurio kiekvienas nusipelno, yra pagrindinis kompanijos darbo tikslas.

Kompanija savo produkciją tiekia daugiau nei 40 pagrindinių transporto priemonių gamintojų, išlaikydama lyderio pozicijas visose pagrindinėse produktų kategorijose.

Su plačiausiu aktyvaus ir pasyvaus saugumo prekių asortimentu, TRW taip pat gamina pažangias aktyvaus stabdymo sistemas; vairo ir pakabos sistemų dalis; sudėtingas saugaus valdymo sistemas, įskaitant oro pagalves, saugos diržus bei vairus. TRW kompanija turi daugiau nei 65 000 darbuotojų kiekviename transporto priemonių gamybos regione, pasaulyje jos tinklas apima net 185 vietoves.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!