Guolis HBU 2.1 – tinkamas sumontavimas leidžia išvengti gedimų

11 sausio 2018, 3:23

Guolis HBU 2.1 – tinkamas sumontavimas leidžia išvengti gedimų

Integruotas HBU 2.1 guolis, kurį sukūrė ir gamina „SKF“, yra populiarus sprendimas – Europoje yra 20 milijonų automobilių su HBU 2.1. Pažiūrėkite, kaip tinkamai išardyti šį elementą ir sumontuoti naują.

HBU 2.1 yra integruotas guolis su fiksuota vidine tarpine ir išorine protektoriaus stebule su skylėmis ratų montavimo varžtams ir kaiščiams stabdžių disko tvirtinimui. Priklausomai nuo versijos, stebulėje gali būti magnetinis žiedas, kuris suteikia signalą ABS, ASR ir ESP sistemos valdikliams.

Norint tinkamai išmontuoti / sumontuoti HBU 2.1 guolį, naudokite specialų „SKF“ įrankių komplektą, kuris leidžia jums keisti mazgus, kurių skersmuo nuo 62 iki 85 mm, neišardant stebulės ir ABS jutiklio.

  • VKN 601 – montuoti ir išmontuoti HBU 2.1 guolį.
  • VKN 602 – HBU 2, HBU 2.1 ir HBU 3 mazgų surinkimui ir išmontavimui.
  • VKN 602-1 – versija su lengvu (tik 3 kg) hidrauliniu cilindru, kuris atlaiko 18 tonų.

Montavimas žingsnis po žingsnio:

  1. Išmontuokite guolį naudodami „SKF“ įrankį, pirmiausia įsitikinkite, kad jis teisingai sumontuotas.
  2. Atsargiai valykite stebulės paviršių. Įsitikinkite, kad jame nėra gilių įbrėžimų ar kitų pažeidimų
  3. Patikrinkite guolio magnetinį žiedą, bet niekada nenaudokite atsuktuvo.
  4. Prieš montuodami, sutepkite guolį su antikorozine pasta „SKF LGAF 3E“. Naudodamiesi įrankiu „VKN 600“, sumontuokite guolį, įsitikinkite, kad tvirtai pritvirtinote. Priešingu atveju, guolis bus pažeistas ir vanduo gali pradėti sunktis.
  5. Guolio padėtis turi būti 90 laipsnių kampu tarp stebulės ašies ir išoriniu stebulės paviršiumi. Stebulę reikia prisukti iki pasipriešinimo tačiau ne per stipriai.
  6. Patikrinkite stebulės ir guolių sukimąsi.
  7. Užfiksuoti ašies veržlę. Šiuo tikslu nenaudokite smūginio veržliarakčio.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!