Ką pasakyti klientui apie dvimasio smagračio gedimą?

29 lapkričio 2017, 23:11

Dvimasis smagratis yra viena labiausiai gendančių dyzelinio variklio dalių. Labai dažnai klientas atvyksta į dirbtuves ir kaltina detalės gamintoją arba pačias dirbtuves dėl gedimo. Tuo tarpu gedimo priežastis dažnai yra kliento važiavimo būdas.

Pateiksime keturis aspektus, į kuriuos klientams reikėtų atkreipti dėmesį, kai jie skundžiasi dėl nekokybiškos detalės arba dirbtuvių kompetencijos. Prieš pradedant diskusiją, verta užduoti keletą klausimų apie automobilio eksploataciją ir priversti klientą susimąstyti, kaip jis eksploatuoja automobilį.

  1. Ar važiavimas yra tolygus?

Siekiant užtikrinti dvimasio smagračio ilgaamžiškumą, pirmiausia  reikia rinktis kiekvienam greičiui tinkamas apsukas, vengti staigaus pagreitėjimo ir trūkčiojimo prie mažų apsukų. Tai susiję su vibracijomis, kurios generuoja variklį, pagreitindamos mažą sukimo momentą. Tai reiškia, kad apkraunami atskiri pavaros komponentai. Ir tai yra viena iš dažniausių gedimo priežasčių, dėl kurių klientai patenka į dirbtuves.

  1. Variklio ribojimas

Neigiamą poveikį gali sukelti dažnas variklio ribojimas. Mažos apsukos priverčia variklį trūkčioti. Ilgalaikis ekstremalus važiavimas, kurio metu sankaba dirba praslydimo režimu, gresia dvimasio smagračio antrinės masės perkaitimu, dėl to pažeidžiamas rato guolis ir pasikeičia tepalo konsistencija – esant aukštoms temperatūroms tepalas sukietėja, apsunkindamas duslintuvo sistemos spyruoklių  veikimą. Tai yra elementas, į kurį verta atkreipti dėmesį, kadangi jis gali privesti prie dvimasio smagračio keitimo.

  1. Variklio paleidimas ir išjungimas tik išmynus sankabą

Kad netrūkčiotų smagratis, svarbu užvesti variklį išmynus sankabą, kitu atveju gali tekti apsilankyti dirbtuvėse. Siekiant išvengti staigių automobilio trūkčiojimų, patariama variklį išjungti taip pat išmynus sankabą.

  1. Vairavimas kamščiuose ir po miestą

Svarbus principas, apie kurį dirbtuvių lankytojai dažnai užmiršta, tai kuo mažiau spaudyti stabdžių pedalą, jei tai nėra būtina. Žinoma, kad dažniausiai automobilis trūkčioja, kai bandome pajudėti iš vietos arba stabdome. Buvo įrodyta, kad dvimasis smagratis tarnauja kelis kartus ilgiau automobiliuose, kurie važinėjo trasose, nei tuose,  kurie važiavo mieste, nuolat stovėjo prie šviesoforo ir kamščiuose.

Dvimasio smagračio gedimą dažniausiai sukelia neteisinga automobilio eksploatacija. Reikia atminti, jog nedidelė dalis informacijos, suteiktos mūsų klientui, padės sukurti gerus santykius tarp dirbtuvių ir kliento. Dalinimasis žiniomis yra puiki galimybė būti prisimintam ir ateityje užsitikrinti galimą ilgalaikį bendradarbiavimą.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!