„OSRAM Opto Semiconductors” – sistemos užtikrinančios saugumą

17 gegužės 2017, 23:18

Tinkamas kelio apšvietimas ir eismo dalyvių saugumas visada ėjo koja kojon. Šiandien mes gyvename tokiais laikais, kai LED technologijų plėtra suteikia daug apšvietimo galimybių matoma ir nematoma šviesa  bei neribotą galimybių spektrą dizaineriams.  

Jei to dar negana, tai apie LED žibintų naudą byloja išlaidos eksploatacijai. Visi šie privalumai lemia tai, jog rinkoje atsiranda prisitaikančios artimosios šviesos. Tai svarbi automobilio įrangos detalė, ypač atsižvelgiant į teisės aktus, galiojančius Lirtuvoje, įpareigojančius vairuotojus važiuoti su įjungtais žibintais ir dienos metu.

Long exposure

Eismo įvykių statistika dėl apšvietimo trūkumo yra absoliuti. Iš jos matyti, kad įjungti žibintai kalba saugumo naudai. Tai ekspertų duomenys iš TUV  Süd (tarptautinė kompanija, užsiimanti saugumo keliuose tobulinimu). Tai rodo, jog nedaugelis vairuotojų teisingai naudoja  šviesas ir dažnai atsitinka, kad neteisingai įvertina sąlygas arba pavėluotai perjungia tolimąsias šviesas atgal į artimąsias.

Viena bendrovė, kuri nori padėti vairuotojams, yra „OSRAM Opto Semiconductors“. Ši firma neseniai pristatė AFS sistemą (prisitaikančių priekinių žibintų sistema), kuri reguliuoja  žibintų šviesą su besikeičiančiomis važiavimo sąlygomis. Pavyzdžiui, dinamiškai nukreipia šviesos spindulį į šalikelę posūkio metu, kas leidžia vairuotojams pastebėti objektus, iki šiol buvusius šešėlyje.

Funkcija ADB, eliminuojanti vairuotojo apakinimą artėjančios transporto priemonės.

Šalia akivaizdžios naudos saugumui, dėl multi-point LED diodų sistemos, taip pat didėja komfortiškas važiavimas. Kalba eina  ne tik apie vairuotojo patogumą, vairuojančio automobilį su ADB įranga, bet ir apie kitus eismo dalyvius.

Sports car with Glowing Headlights

Serija „Oslon Black Flat S“ „OSRAM“ firmos – tai pirmas pasaulyje šviesos diodų montavimo paviršius su 5 individualiai kontroliuojamais lustais. Didelis perjungiamų segmentų skaičius leidžia sistemai reaguoti tiek į eismo srautą priešinga kryptimi, tiek į situaciją toje pačioje eismo juostoje. Toks funkcionalumas akivaizdžiai prisideda prie eismo saugumo ir keliautojų patogumo.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!