Elektriniams kuro siurbliams jau 50 metų

27 spalio 2017, 10:59

Elektriniai kuro siurbliai buvo pirmą kartą panaudoti įpurškimo D-Jetronic sistemoje 1967 metais.

1967 metais, įvedus pirmąją pasaulyje elektrinę benzino įpurškimo sistemą „Bosch D-Jetronic“, buvo pristatytas elektrinis kuro siurblys. Pirmasis automobilis su keturtakčiu varikliu, standartine D-Jetronic sistema  ir elektriniu siurbliu buvo VW 1600 LE / TLE (tipas 3). Prieš elektrinių degalų įpurškimo erą varikliui užpildyti buvo naudojami mechaniniai siurbliai. Jau 1954 metais legendiniame „Mercedes 300 SL“ buvo įrengta „Bosch“ įpurškimo sistema. 1959 metais „Bosch“ pradėjo darbą prie elektroniniu būdu valdomos įpurškimo sistemos. Tuo pačiu metu buvo pastatytas elektrinis benzininis siurblys, pagamintas iš penkių kamerų, varomas elektriniu varikliu su magnetais.

1985 metais penkių kamerų siurblį pakeitė turbininis siurblys. Įdiegus benzino ir dyzelino įpurškimo sistemas, taip pat buvo keičiami elektriniai kuro siurbliai. 1979 metais „Bosch“ pristatė naują siurblį, padidino slėgį ir suteikė L-Jetronic reikiamą galią bei K-Jetronic mechaniniam-hidrauliniam įpurškimui. Nuo 1985 metais pradėtas gaminti pirmas radialinis siurblys, reiškiantis naują erą „Bosch“ siurblių kūrimo etape. Per kelis metus buvo visiškai pakeisti ritininiai-kamerų siurbliai.

Pirmieji elektriniai kuro siurbliai, teikiantys patikimas įpurškimo sistemas, buvo instaliuoti toliau nuo bako, įterpti į kuro liniją (in-line siurbliai). Šiuo metu dauguma siurblių sumontuoti degalų bako viduje (in-tank). Šiuolaikiniai degalų tiekimo moduliai naudojami kaip neatsiejama degalų bako dalis, be elektros siurblio apimanti ir kuro filtrą, slėgio reguliatorių ir kuro lygio jutiklį. Dyzelinių variklių atveju, elektriniai kuro siurbliai tapo standartu.

Remonto komplektai skirti lengvai ir efektingai suremontuoti siurblį

„Bosch“ nuolat tobulina kuro siurblius, kad jie būtų patvaresni, veiksmingesni ir mažesni. Šiandien firma siūlo platų produktų asortimentą, kuris sudarytas iš daugiau kaip 450 modulių montavimui talpykloje, 60 kuro siurblių rinkinių, 120 kuro siurblių.  Bandymo procedūros ir kokybės patikros užtikrina „Bosch“ kuro siurblių galią, patikimumą ir ilgą tarnavimo laiką. Be originalios įrangos, automobilių remonto dirbtuvės gali turėti originalias detales ir rinkinius greitam ir paprastam remontui.

Nepriklausomai nuo eksploatavimo sąlygų, elektrinis kuro siurblys turi tiekti pakankamą kiekį degalų varikliui, kad gautų reikiamą įpurškimo slėgį. Elektros siurblys vis dažniau naudojamas kaip preliminarus siurblys moderniose tiesioginio įpurškimo sistemose benzininiams ir dyzeliniams varikliams. „Bosch“ taip pat turi pasiūlymų rafinuotiems kuro bakams, pavyzdžiui, dviejų kamerų talpykloms (vadinamoms balninėmis) arba didelio paviršiaus talpyklose. Šie kuro siurbliai užtikrina 60-200 l/h degalų srautą esant vardinei įtampai ir slėgį kuro sistemoje tarp 300 iki 450 kPa (3 – 4,5 barų). Be to, „Bosch“ siurbliai ir degalų moduliai užtikrina aukštą vairuotojų saugumą dėl įvairių saugumo funkcijų, tokių kaip kuro uždarymo vožtuvai ir slėgio ribotuvai.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!