Priedas mechanizmų veikimo pagerinimui K2 Moto Doktor yra toks pat populiarus, kaip ir prieštaringas. Ieškant nuomonių apie šį produktą, sunku nesusidurti su vartotojų atsiliepimais, rodančiais, kad šis priedas yra naudingas tik parduodant automobilį, daugiausia dėl jo slopinančių ir dūmų mažinimo savybių. Nusprendėme susisiekti su gamintoju ir išsiaiškinti abejones dėl jo tinkamo naudojimo.
Kaip skaitome gamintojo svetainėje, K2 Moto Doktor gali būti naudojamas benzininiams (taip pat LPG ir CNG) ir dyzeliniams varikliams. Priedas yra suderinamas su visų rūšių variklinėmis alyvomis ir taip pat gali būti naudojamas pavarų dėžėse ir diferencialuose.
Gamintojas rekomenduoja naudoti produktą ypač varikliuose, dirbančiuose dideliu apkrovimu arba ekstremaliomis sąlygomis. Moto Doktor, stiprindamas polimerines alyvos jungtis, padeda sumažinti jos sunaudojimą. Produktas užsandarina stūmoklio žiedus, taip padidindamas variklio suspaudimą, atkuria sandariklių elastingumą, sumažina variklio trintį ir sumažina alyvos polinkį į anglies susidarymą, sumažindamas nuosėdų kiekį variklyje.
Peržiūrint forumus, ieškant nuomonių apie šį produktą, galima rasti visiškai skirtingų produkto aprašymų, susijusių su konkrečiu panaudojimu… Moto Doktor laikomas priemone, maskuojančia variklio susidėvėjimą ir galinčia pabloginti agregato būklę vėlesniu eksploatavimo etapu.
Pavyzdiniai citatos iš automobilių forumų:
“Moto Doktor yra tirštiklis – pilamas parduodant, kad variklis nerūkytų ir nedegintų alyvos. Šalutiniai poveikiai yra pablogėjęs/ilgesnis laikas, per kurį alyva pasiekia viršutinę variklio dalį, klekanti hidrauliniai vožtuvai ir kt. Rekomenduoju tik tiems, kurie nori parduoti automobilį” – rašo vartotojas ShaD forumuose Ford Club Polska.
“Moto Doktor tirština alyvą. Poveikis – kaip kažkas jau minėjo – blogesnis viršutinės variklio dalies tepimas. Turbokompresoriniuose varikliuose Moto Doktor naudojimas prilygsta turbinos sugadinimui. Siūlyčiau greitai bėgti nuo šio ‘mechaniko’. Pirmiausia diagnozuokite žemą alyvos slėgį, pavyzdžiui, alyvos siurblys gali būti mažo našumo, gali būti, kad reikia išvalyti alyvos siurblį, galbūt indai susidėvėję. Ir tik tada galvoti, ar verta remontuoti. Doktoras tik padidins remonto išlaidas (nebent norite iškart parduoti automobilį – palieku nuošalyje etinius klausimus). Galite apsvarstyti galimybę reikalauti kompensacijos iš pardavėjo, jei įsigijote automobilį iš salono” – priduria forumo vartotojas jarhel74.
Panašios nuomonės kartu su produkto pavadinimu, kuris gali sudaryti pirkėjams įspūdį apie nuolatinį sprendimą (“vaistas”) dėl pastebimų variklio problemų, palieka neaiškią nuomonę apie tai, kas iš tikrųjų yra Moto Doktor – kokia buvo tikroji gamintojo idėja?
Atsakydami į mūsų užklausą dėl šio populiaraus rinkoje produkto, firma Melle, prekės ženklo K2 savininkė, teigė, kad šio produkto paskirtis nėra pašalinti variklio gedimus, o tik “pratęsti” jo veikimą iki serviso ir galutinio bei teisingo atitinkamo variklio gedimo pašalinimo.
Kokiais atvejais šis produktas gali būti naudojamas?
“K2 Moto Doktor gali būti naudojamas esant mažam alyvos slėgiui ar suspaudimui, dūmijimui, per dideliam alyvos sunaudojimui, triukšmingam vožtuvų sistemos darbui ar alyvos nuotėkiams” – sako Tomasz Kowalski, marketingo skyriaus vadovas firmoje Melle.
“Naudojimas ir naudojimo poveikis priklauso nuo daugelio aspektų. Visų pirma nuo variklio nusidėvėjimo laipsnio. Daugeliu atvejų Moto Doktor naudojimas leidžia ‘išgydyti’ variklį net dešimtims tūkstančių kilometrų ir atidėti brangų remontą vėlesniam laikotarpiui. Naudojant tokio tipo produktą reikia suvokti, kad tai nėra galutinis sprendimas, o tik laikinas” – aiškina Tomasz Kowalski.
O kokia jūsų nuomonė apie Moto Doktor naudojimą? Rašykite komentaruose.
Komentarai