Pokyčiai nepriklausomų automobilių dalių rinkos asociacijos vadovybėje

12 birželio 2024, 8:58

Europos antrinėje automobilių rinkoje šiuo metu susiduriama su daugybe iššūkių, susijusių su dviguba transformacija – žaliąja ir skaitmenine. Ar rinka sugebės prisitaikyti prie naujos realybės? Koks yra pramonės organizacijų vaidmuo? Kokius tikslus artimiausiu metu kelia Tarptautinė nepriklausomų automobilių dalių platintojų federacija (FIGIEFA)?

Antrinė rinka šiandien ir skaitmeninėje ateityje

Duomenys yra XXI amžiaus auksas. Tas, kuris juos turi, gali pasiūlyti ir uždirbti iš vis naujų produktų ir paslaugų. Tai galioja ir automobilių pramonei. Dabartinės automobilių funkcijos vis labiau primena kompiuterius ant ratų. Prieiga prie duomenų ir išteklių automobiliuose yra ne tik svarbi, bet ir būtina automobilių antrinės rinkos įmonėms – įskaitant automobilių dalių gamintojus ir platintojus bei autoservisus, kuriuose vis dažniau pasirodo technologiškai pažangūs automobiliai.

Dėl transporto priemonių konstrukcijos ir iš esmės gamintojai turi pranašumą, kai kalbama apie prieigą prie jų generuojamų duomenų. Duomenys yra pinigai, todėl sunku tikėtis, kad jie noriai dalinsis jais su kitomis šalimis, kurioms taip pat jų reikia. Be sąžiningos prieigos prie duomenų, visa automobilių ekosistema, įskaitant dalių gamintojus ir visą antrinę rinką, nebus konkurencinga ir ne tik negalės pasiūlyti inovacijų, bet ir pagrindinių produktų bei paslaugų. Nepriklausomos automobilių rinkos interesus Briuselyje atstovauja FIGIEFA, kuri neseniai išrinko naują valdybą.

– Skamba kaip klišė, tačiau, mano nuomone, automobilių pramonė yra pačiame didžiausios transformacijos per pastaruosius 100 metų centre. Nauji degalai, precedento neturinti konkurencija iš Kinijos valstybės remiamų gamintojų ir prie tinklo prijungti automobiliai. Su vis didėjančiu elektromobilių ir prie tinklo prijungtų automobilių skaičiumi niekada nebuvo didesnio poreikio inovatyviems sprendimams atsarginių dalių kūrimo ir remonto sprendimų srityje. FIGIEFA yra nepriklausomos automobilių rinkos centrinis taškas ir vadovauja kovai už laisvą konkurenciją šioje rinkoje. FIGIEFA misija yra aiški – ginti ir plėtoti nepriklausomos automobilių rinkos interesus per: konkurenciją saugantį teisės aktų užtikrinimą, prieigos prie techninės informacijos ir transporto priemonių duomenų užtikrinimą bei aukštos kokybės ir prieinamų kainų remontą užtikrinimą vartotojams. Kaip FIGIEFA prezidentas, žinoma, dėl to visko kovosiu, – sakė Mads Engberg, naujasis FIGIEFA valdybos pirmininkas.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!