„Continental“ oficialiai pristatė naujausios kartos sunkvežimių padangas – „Conti Eco Gen 5“. Vokietijos padangų gamintoja taip pat pateikė savo parengtą transporto rinkos raidos tendencijų analizę bei naujų gaminių techninius parametrus.
Nauja „Conti Eco Gen 5“ padangų linija – mažas pasipriešinimas riedėjimui, ilga rida
Koncernas „Continental“ pristatė penktosios kartos „Conti Eco Gen 5“ padangų liniją. Ji skirta važiuoti dideliais atstumais bei tinka ir trumpesniems, regioniniams maršrutams. Oficialiame padangų pristatyme Hanoveryje, kuriame dalyvavo ir mūsų redakcijos komanda, gamintojas užtikrino, kad naujasis gaminys sukurtas atsižvelgiant į dabartinius transporto įmonių poreikius ir atitinka visus ES automobilių parkams taikomus taksonomijos reikalavimus.
„Conti Eco Gen 5“ padangos sukurtos siekiant padėti transporto įmonėms sumažinti degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir aptarnavimo išlaidas. „Continental“ tvirtina, kad bendrovės inžinieriams pavyko suderinti techniškai prieštaringas savybes – optimizuoti pasipriešinimą riedėjimui ir padangų ilgaamžiškumą (ilgą ridą). Naujojo asortimento gaminius – „Conti Eco HS 5“ padangas, skirtas vilkiko vairuojamajai ašiai, ir „Conti Eco HD 5“ padangas, skirtas varančiajai ašiai jau galima įsigyti daugelyje Europos šalių.
Pristatydama naująją padangų liniją, „Continental“ iš dalies pertvarko savo asortimentą. „Conti Eco Gen 5“ pakeis „Conti EcoPlus Gen3+“ linijas, skirtas tolimajam transportui, ir „Conti EcoRegional Gen3+“ linijas, skirtas regioniniam transportui. Nuo šiol tai bus vienas produktas, atitinkantis abiejų šių sektorių poreikius. Tai padaryti leis optimizuotas pasipriešinimas riedėjimui ir didesnė galima rida. Siekdami pagerinti pasipriešinimą riedėjimui, „Continental“ ekspertai daugiausia dėmesio skyrė visiems padangos elementams – nuo korpuso konstrukcijos iki protektoriaus rašto ir bendro kontūro dizaino. Protektorių konstrukcija yra dvisluoksnė, juose naudojami specialūs mišiniai, kurie leidžia padidinti ridą ir ilgaamžiškumą optimizuojant pasipriešinimą riedėjimui.
Vairuojamosios ašies (HS) padangos konstrukcija turi šiek tiek storesnį gumos mišinio sluoksnį po protektoriumi, kad būtų sumažintas pasipriešinimas riedėjimui, o varomosios ašies (HD) padangos turi optimizuotą protektoriaus krašto dizainą su nauja lamelių forma, kuri palaiko tolygų protektoriaus dėvėjimąsi. Siekiant optimizuoti pasipriešinimą riedėjimui, karkase panaudotos kelios pakeistos sudedamosios dalys ir ištobulinta padangos fiksacinio žiedo geometrija. Tai leido pasipriešinimą riedėjimui sumažinti iki 12 %, o ridą pailginti – iki 10 %.
– Pasirinkti tinkamas padangas šiandien tampa vis svarbiau ir dėl to, kad ES transporto priemonių parkų operatoriams taikomi mokesčiai už kelius, pagrįsti šiltnamio efektą sukeliančių išmetamųjų dujų kiekiu. Pakeitus esamas „EcoRegional HS 3+/HD 3+“ padangas naujomis „Conti Eco HS 5/HD 5“ padangomis 100 transporto priemonių parke, kuris per metus nuvažiuoja apie 80 tūkst. km regioninio naudojimo transporto priemonėmis, sutaupoma iki 69 tūkst. eurų ir 120 metrinių tonų CO2 – sakė Hinnerkas Kaiseris, atsakingas už sunkvežimių ir autobusų padangų kūrimą „Continental“ EMEA regione.
Kiekvienoje naujojo asortimento padangoje yra atskiras RFID mikroschemų rinkinys su papildomu „ContiConnect“ jutikliu.
Padangos idealiai tinkančios automobilių parkams
„Continental“ užsakymu atlikti tyrimai rodo, kad transporto parkai palaipsniui didina savo rinkos dalį visoje Europoje. Apskaičiuota, kad per ateinančius metus šis skaičius padidės dar 10 %. Vairuotojų trūkumas, mažos maržos ir žemas automobilių parkų veiklos efektyvumas išlieka pagrindinėmis rinkos problemomis. Viena iš jų, kuri dar labiau paaštrės, yra naujos taisyklės dėl vairavimo saugumo ir CO2 bei kitų junginių emisijos. Atsižvelgiant į šiuos iššūkius, krovinių vežimo bendrovių prioritetu tampa taupymo paieška visuose sąnaudų segmentuose, kurie sudaro TCO (bendrą transporto priemonės nuosavybės kainą).
Ko klientai tikisi iš padangų gamintojų? Jiems reikia tvaresnių produktų, gerų techninių žinių, jie taip pat turi pasitikėti prekės ženklu ir jo produkto eksploatacinėmis savybėmis, jiems reikia eksploatacinės statistikos ir telematikos sprendimų, jie nori, kad verslo santykiai su gamintojais ir toliau gerėtų.
Kompanija „Continental“ sukūrė padangų parinkimo įrankį, kuriame atsižvelgiama į LODC įvertinimą. Juo galima atlikti modeliavimą ir taip realiuoju laiku pamatyti, kiek galima sutaupyti pasirinkus konkrečius padangų sprendimus ir važiavimo stebėjimo sistemas. „Continental“ taip pat dalyvauja atnaujinimo ir perdirbimo sektoriuje, be kita ko, aktyviai užsiima sunkvežimių padangų restauravimu.
Komentarai