Jei keičiamas transporto priemonės kuro filtras, reikia atsiminti kelis svarbius dalykus. Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų priežasčių yra oras, kuris liko įpurškimo sistemoje.
Nepakankamas arba neatliktas oro pašalinimas gali padaryti didelę žalą. Visų pirma, šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra ypač jautrūs, nes be tepimo dyzelinu purkštukai ir aukšto slėgio siurblys per trumpą laiką jie pradeda veikti sausu režimu.
Iš daugumos variklių orą galima pašalinti kontroliuojant kuro siurblį, pvz., keletą kartų įjungiant ir išjungiant užvedimą, naudojant diagnostikos testerį arba tiekiant elektrą tiesiai į kuro siurblį. Vienas iš tipinių metodų tai rankinis oro pašalinimas.
Kai kuriose transporto priemonėse į degalų sistemą integruotas yra rankinis siurblys. Kitose oras iš sistemos turi būti įsiurbiamas rankiniu būdu, naudojant vakuuminį siurblį. Paprastai prieš pradedant montuoti naują filtrą reikia užpildyti švariu kuru, kad būtų išvengta veikimo sausu režimu, o tai dar labiau sumažins su oro šalinimu susijusius veiksmus.
Norint išvengti nepageidaujamo oro patekimo, reikia būti atsargiems šalinant iš dyzelino filtro (pvz., KL 154) vandenį. Vandens šalinimo varžtą po atlaisvinimo ir po vandens išsiurbimo, vėl priveržkite iki tinkamo sukimo momento. Jei jis bus per stipriai prisuktas, sandarinimo žiedas deformuosis, todėl kuras nutekės ir pateks oras.
Svarbu: Prieš atidarant sistemą, kuro tiekimo linijos turi būti atjungtos tinkamu įrankiu. Kad dėl perkrovos nepažeistumėte starterio, venkite oro šalinimo tik variklio užvedimu!
Komentarai