AUDI gamykla atidarė variklių bandymo centrą Vokietijos mieste Neckarsulm. Gamintojas užtikrina, kad bus naudojama moderniausia variklių bandymo įranga, visame pasaulyje. Centro statyba kainavo apie 100 mln. eurų.
AUDI variklių bandymo centras
Projektas skirtas šiuolaikinių technologijų varikliams TFSI ir TDI. Varikliuose 4.0 TFSI (AUDI S6, S7 Sportback, A8, S8) įdiegta nemažai naujovių: atjungimo nuo cilindrų technologija „Cylinder on demand“, „Start – Stop“ sistema, rekuperavimo sistema, naujoviškos šilumos valdymo sistemos.
Nuo šiol pagaminti varikliai bei kitos pagamintos dalys, gali būti surenkamos ir išbandomos ant to paties stendo. Be to, AUDI , tiria naujas vairavimo sistemas, kurios naudoja alternatyvius degalus, gaminamus iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Naujame centre tai pat galima tikrinti varomuosius pusašius tiek su skersai įmontuotu varikliu, tiek su išilgai įmontuotu varikliu.
Ant 57 įvairių stendų per metus galima išbandyti apie 1 600 variklių. Organizuojami seminarai, skirti analizuoti mechanikai ir elektronikai. Siekiant užtikrinti optimalų bendravimą tarp stočių ir plėtros laboratorijos, inžinieriai dirba kartu, tarpusavyje bendradarbiaudami. Dyzeliniai ir benzininiai varikliai yra bandomi realiomis sąlygomis, atitinkančiomis miesto sąlygas. Atlikus bandymus, yra optimizuojami variklio parametrai: galia, sukimo momentas, dinamika, kuro sąnaudos, išmetamųjų teršalų kiekis, ilgaamžiškumas. Visi varikliai yra bandomi vienodomis sąlygomis, tam, kad galima būtų palyginti rezultatus. Ilgalaikio važiavimo ir greitėjimo bandymo metu varomieji pusašiai, turi būti išbandyti 1 500 valandų. Visa techninė ir kalibravimo įranga yra dispečerinėje.
Komentarai