Išbandyti „Textar“ stabdžių diskai

30 spalio 2017, 14:41

Dengiami stabdžių diskai nėra rinkos naujiena, bet pritaikytos skirtingos technologijos turi įtakos galutiniam rezultatui.  „Textar“ specialistai palygino savo produktus su konkuruojančių prekių ženklų produktais.

Nepriklausomai naudojamo lydinio, stabdžių diskai yra veikiami korozijos. Šiuo tikslu paruoštos dalys yra padengtos alyvos sluoksniu, kuris apsaugo dalis platinimo metu. Tačiau prieš sumontavimą stabdžių diskai turi būti kruopščiai nuriebalinti. Tai užima daugiau laiko montuojant, bet to neatlikus, gali pasklisti korozija. Todėl dauguma gamintojų padengia stabdžių diską apsaugine danga, kuri skiriasi pagal tipą, storį ir kokybę.

– Dengtų stabdžių diskų atveju reikia rasti kompromisą tarp prieštaringų lūkesčių. Iš vienos pusės mes stengiamės sumažinti degalų sąnaudas, mažindami automobilio masę ir ratų pasipriešinimą, iš kitos pusės, turime užtikrinti veiksmingą stabdymo kelią kartu išlaikant trintį, – sako Andrzej Sławiński „Textar“ techninis patarėjas Lenkijoje. – Per stora ar lengvai pažeidžiama danga netenkins šių sąlygų. Be to, dėl netolygaus paviršiaus sumažės vairavimo komfortas bei stabdymo sistemos savybės.

„Textar“ dengiamų stabdžių diskų palyginimui OE kokybei buvo naudojami trys konkuruojančių firmų produktai. Jie buvo panardinti 96 valandoms į penkių procentų druskos tirpalą. Laboratoriniams tyrimams buvo nurodyta 20 kontrolinių taškų ant stabdžių disko  paviršiaus. Keturi iš jų buvo vidinėje disko cilindro pusėje prie rato stebulės. Aštuoni taškai nustatomi ant vidinio ir išorinio stabdžių disko žiedo paviršiaus. Jei automobilyje matomi disko fragmentai, jo išvaizda svarbi vairuotojams, kurie pasirenka lengvojo lydinio ratlankius.

„Textar“ stabdžių diskai, lyginant su konkurentų produktais, yra ploniausi ir labiausiai atsparūs korozijai. Taigi, galime patvirtinti, kad mes pasiekėme kompromisą tarp ekologijos ir saugumo kelyje, – priduria Andrzej Sławiński. – Prieš montuojant diską, nepamirškite iš pradžių nuvalyti nešvarumus ir rūdis nuo rato stebulės, gnybtų ir metalinių tvirtinimo detalių. Blogai tarpusavyje suderintos dalys gali mechaniškai pažeisti apsauginę dangą, dėl to gali prasidėti korozija.

Dėl klausimų, susijusių su „Textar“ konkrečiam automobilio moduliui, galima naudoti TecDoc katalogą arba BrakeBook programą.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!