Stūmoklių pažeidimai dėl aušinimo antgalių lūžimo

24 rugpjūčio 2017, 5:20

Jei po alkūninio veleno remonto darbų variklis pradeda trūkčioti, to priežastimi gali būti pažeisti stūmoklių aušinimo antgaliai.

Pažeidimai dažniausiai būna šie:

  • Stūmoklio rankenoje yra matomi įgilinimai ir trinties ženklai;

  • Stūmoklio dugnas, stūmoklio viršus ir vidurinė dalis yra išsilydžiusios arba pridegusios;
  • Ant slankiųjų rankovių matosi pasikeitusi spalva arba įbrėžimai;

Šie pažeidimai atsiranda po stūmoklio kartu su švaistikliu išmontavimo ir sumontavimo. Tokiu būdu atsitiktinai stūmoklio aušinimo antgalis gali būti sulankstytas arba išlaužtas. Todėl stūmoklio dugnas darbinėje padėtyje yra nepakankamai aušinamas variklio alyva. Dėl to stūmokliai ir cilindrai perkaista.

SVARBU! Kai remontas susijęs su stūmoklių ir švaistiklių išmontavimu ir sumontavimu – būtina išmontuoti ir stūmoklio aušinimo antgalius. Po sumontavimo reikia taisyklingai nustatyti, kad sandariklio liekanos ir nuosėdos gali užkimšti aušinimo antgalius, todėl jas reikia kruopščiai pašalinti!

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!