Kaip veikia ZF mSTARS sistema?

18 liepos 2017, 23:05

ZF modulinė transporto priemonių mSTARS ašis leidžia sujungti varančią sistemą ir transmisiją.  Tai vienas iš naujausių grupės išradimų, kurie jau greit pasirodys masinėje automobilių gamyboje.

mSTARS – tai viena iš inovacijų, pateiktų ZF Vision 0 koncepcijos rėmuose.

Pavaros agregatas ZF integruoja elektrinį aparatą su transmisija ir elektrotechniką mažoje erdvėje.

mSTARS  sistemoje veikia elektrinė ašių pavaros sistema 150 kW. Visa pavarų sistema su integruota elektronika užima nedaug vietos, inovacinėje, modulinėje galinės ašies sistemoje vadinama  mSTARS (modular Semi-Trailing Arm Rear Suspension). Ta kompaktiška ašies sistema parodo, jog serijinių transporto priemonių platformų elektrifikacija yra ypač lengva ir lanksti.

  • mSTARS sistema siūlo klientams plačias galimybes įvairiems automobilių segmentams. Galima ją naudoti hibridinėse transporto priemonėse, transporto priemonėse su kuru ar varomose baterija ta pačia apimtimi kaip ir įprastiniuose modeliuose su visais varančiais ratais arba aktyvia galine  AKS ašimi, – sako lengvųjų automobilių važiuoklės sistemų technikos direktorius dr. Holger Klein. – Konkrečiai įdiegtos automobiliuose su „Vision Zero“ rodo, kaip greit galima įveikti kelią link efektyvių ir hibridinių automobilių. Dėl to, automobilių gamintojai gali reaguoti į kintančios rinkos poreikius.

mSTARS firmos  ZF su visa moduline įranga – kaip ašies, pavaros ir inteligentiškos pakabos: visas elektros mazgas yra integruotas į ašies laikiklio (atramos) vidurį – panašiai kaip AKC keitimas aktyviai susukus galinius ratus.

mSTARS sistemų montavimas transporto priemonėse vietoje įprastų ašių reikalauja nedidelių pakitimų kėbule. Po integravimo šios ZF naujovės, bus galima sumažinti platformos variantų kiekį ir tuo pat metu padidinti jų galimybes. Tai rodo dabartinį jų panaudojimą transporto priemonėse su „Vision Zero“, kurios realizacijai  firma ZF panaudojo kaip pavyzdį serijinei kompaktinių transporto priemonių platformai ir vidurinės klasės automobiliams: dalis varančiosios sistemos ZF firmos 150 kW atrado vietą ašies mSTARS atramos viduryje – tas pats automobilis juda mieste negamindamas nuodingų išmetamųjų dujų. Alternatyvi galimybė yra elastingos ir paprastos  ZF ašies sumontavimas kaip nevarančiojo varianto ar su klasikine pavaros ašimi varikliu, sumontuotu automobilio gale  su visų varančiųjų ratų versija.

mSTARS ašis išsiskiria vairavimo dinamika ir dideliu saugumu: abiem atžvilgiais ji atitinka komplikuotas, sudėtingas ašis  premium klasės ir sportinės klasės – tai viskas jau pagrindiniame variante. Aktyvi galinės AKC ašies kontrolė, kuri derinama su visomis modulinės konfigūracijos ašimis, padidina automobilių judrumą, komfortą ir stabilumą. Kadangi valdymas atliekamas dalyvaujant galiniams ratams, labiau pažangios pagalbinės sistemos veikia saugiau ir patogiau.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!