Filmų serijas „Greiti ir įsiutę“ žino visi, kurie nors kiek domisi automobiliais. Tokio milžiniško projekto, kaip ir tokio tipo filmo sukūrimas, yra iššūkis ne tik scenaristams, aktoriams, bet ir visam štabui žmonių – įskaitant ir techninius specialistus, paruošiančius transporto priemones sudėtingiausioms scenoms. Kviečiame skaityti interviu su Brad Kelley – mechaniku iš Holivudo.
Brad Kelley ir Picture Car Mechanic, bendradarbiauja su „Universal Pictures“ ir filmo „Greiti ir įsiutę“ kūrėjais.
Kaip Jūs pritaikote automobilius filmo poreikiams? Tai dublikatai ar masinės gamybos automobiliai? Ar transporto priemones pateikia gamintojai ar tiuningo dirbtuvės?
Brad Kelley: Visi automobiliai yra specialiai parinkti filmui ir konkrečiai scenai. Nenaudojame kopijų. Automobilio parinkimą diktuoja scenarijus. Dennis McCarthy, Picture Car Coordinator, užtikrina, kad būtų konkreti markė ir konkretus automobilio modelis. Dažniausiai automobilius atsiunčia automobilių gamintojai, o mes juos modifikuojame pagal scenarijų.
Kokios Jūsų pagrindinės pareigos filmo plane?
Be pagrindinių mano automobilių mechaniko pareigų, esu atsakingas už visus ratus ir padangas naudojamas filme. Kartais jų skaičius peržengia 2000 vienetų. Pastačius automobilį mūsų garaže Burbank Kalifornijoje, siunčiame automobilių aptarnavimui paslaugų komandą, kuri dirba prie šių automobilių – nuo 10 iki 15 mechanikų vienu metu.
Viena iš Jūsų užduočių yra užtikrinti aktorių ir kitų asmenų, dirbančių plane, saugumą. Ar Jūs asmeniškai tikrinate transporto priemonių techninę būklę ir jų gebėjimą manevruoti?
Vairuotojo saugumui kiekvienas automobilis naudojamas kaskadinėse scenose reikalauja specialaus paruošimo. Standartinės modifikacijos automobiliams reikia sustiprinti rėmą, apsaugoti kuro baką, suteikti stabdžiams galimybę blokuoti tik galinius ratus, deaktyvuoti ABS, išjungti traukos kontrolę ir pašalinti oro pagalves.
Kiek scenų su automobiliais yra tikrų (su aktoriais ir kaskadininkais), o kiek iš jų buvo sukurtos kompiuterio pagalba? Kiek daug pasikeitimų įvyko per pastaruosius keletą metų?
Visos veiksmo scenos yra tikros ir atliktos kaskadininkų. Yra keletas scenų, kurios buvo pagerintos kompiuteriu. Žinoma, kad technologijos pastaraisiais metais pasikeitė.
Į didelę filmų pramonę neateinama atsitiktinai. Ką Jūs darėte prieš tapdamas automobilių techniku ir kas Jus atvedė prie dabartinės profesinės padėties?
Jau daugiau kaip prieš 20 metų buvau automobilių parduotuvės savininkas. Tam tikru mano karjeros momentu turėjau automobilių parduotuvę ir dirbau kino pramonėje. Dennis McCarthy, Picture Car Coordinator, reikėjo ko nors, kas padėtų techniniais klausimais dėl ratų ir padangų dideliuose projektuose, tokiuose kaip „Greiti ir įsiutę“.
Idėja apie automobilių kritimą nuo pastatų tai ko gero yra scenaristo vizija. Kokia dalimi Jūs prisidėjote prie šios vizijos įgyvendinimo?
Automobilių ir specialiųjų efektų departamentai glaudžiai bendradarbiavo „Greiti ir įsiutę 8“ scenoje. Turėjome pašalinti variklius, transmisiją ir kuro bakus.
Debbie Evans – „Greiti ir įsiutę“ kaskadininkė naujausio Titano Testo EDGE – TITANIUM ICE
Koks buvo Jūsų didžiausias iššūkis filmo gamyboje? Kuri scena įstrigo atmintyje?
Turiu prisipažinti, kad iš visų scenų, kurias turėjome, tos Islandijoje buvo sunkiausios ir labiausiai įsimintinos.
Ar Jūs esate filmo „Greiti ir įsiutę“ fanas, ar tiesiog traktuojate šį filmą kaip darbą? Ką Jūs mėgstate daryti laisvalaikiu?
Kaip automobilių mylėtojas ir asmuo, dalyvaujantis „Greiti ir įsiutę“ filmo kūrime nuo 3 iki 8 dalies esu laimingas, kad galiu būti tos rekordinės serijos dalimi. Laisvalaikį mėgstu leisti su šeima, kad galėčiau kompensuoti ilgas darbo valandas. Be to, aš buriuoju, stebiu automobilių lenktynes ir pasirodymus. Be darbo šioje srityje, vadovauju padangų firmai ir esu nekilnojamo turto agentas. Neturiu daug laisvo laiko.
Interviu vyko su Castrol EDGE pagalba, bendradarbiaujant su „Universal Pictures“ ir „Greiti ir įsiutę 8“ filmo kūrėjais. Castrol EDGE sukūrė klimato testą Titano Testas: TITANIUM ICE
Komentarai