Pagrindinė aušinimo sistemos užduotis – išlaikyti optimalią variklio temperatūrą. Labai svarbų vaidmenį atlieka aušinimo sistemos vamzdynai, kurie jungia atskirus sistemos elementus ir yra atsakingi už tinkamą aušalo pratekėjimą.
Spartus variklio temperatūros augimas, garų kamuoliai virš variklio dangčio, staigiai nutrūkęs šildymas ir aušinimo skysčio nuotėkis – priežastis sustoti ir pasitikrinti, kas atsitiko. Tolimesnis kelionės praęsimas gresia rimtu variklio gedimu.
Aušinimo sistemos gedimas gali pasireikšti įvairiais būdais. Dažniausiai, kaip matome, temperatūros žymeklio rodyklė, stovint kamštyje ar greit važiuojant pakyla aukščiau nei įprasta ir pasiekia raudoną zoną. Reikia žinoti, jog su temperatūra kyla ir slėgis aušinimo sistemoje. Variklio perkaitimas tai tik viena grėsmė. Kita grėsmė – kurio nors vandens pratekėjimo kanalo arba net aušinimo linijos suardymas. Toliau važiuoti negalima.
Variklis yra aušinamas aušintuvu ir jo dėka didelis šilumos kiekis yra generuojamas. Pasitaiko, jog sugedus, vairuotojas iš karto planuoja keisti aušintuvą. Tačiau tai ne visada yra būtina. Dažnai dėl klaidingų aušintuvo veiksmų kalti pratekėjimo kanalai. Jie būna nesandarūs ir labai neigiamai veikia aušintuvo darbą, tuo pačiu ir variklį. Jeigu aušintuvo pratekėjimo kanalai yra nesandarūs, reikia juos pakeisti naujais. Mėginimas juos suremontuoti neduoda rezultatų, nes aušintuvo aušinimo sistemoje vyrauja aukštas slėgis.
Pažeidus intercooler’io kanalus įvyksta staigus oro kiekio, tiekiamo į variklio degimo kamerą, sumažėjimas, krenta variklio galia ir automobilis netenka greičio. Tuo atveju reikia keisti kanalus naujais. Alternatyva brangiems originaliems pratekėjimo kanalams yra firmos „Inter Cars” keitimo produktai, kurie savo kokybe nenusileidžia OE produktams.
Pasiūlymą rasite daugiau nei 2000 nuorodų, skirtų variklio bei oro aušinimo sistemoms. Tai apima guminius ir metalinius aušinimo sistemos pratekėjimo kanalus, jungiklius, šildymo kanalus, oro įsiurbimo kanalus arba aušinimo skysčio surinkimo indus.
Komentarai