Peugeot 307 savininkas skundėsi, kad transporto priemonės variklis neturi pakankamai galios ir kartais išmeta pernelyg daug dūmų iš išmetimo sistemos. Vairuotojas pastebėjo, kad turbokompresoriaus kanalai yra ne kieti, o vienas iš jų yra plokščias.
Šį klausimą ėmėsi analizuoti firmos „Turbos Hoet“ paslaugų tiekėjai (inžinieriai). Ne pirmą kartą jie girdėjo apie šią problemą. Pirmiausia nutarė patikrinti, kurį kanalą transporto savininkas turi omenyje, kadangi oro įsiurbimo sistema susideda iš trijų dalių. Vienas kanalas sujungia oro filtrą su turbina, kitas turbiną su aušintuvu, o trečias – aušintuvą su varikliu. Šiuo atveju problema liečia būtent paskutiniąją dalį.
Kiti kanalai kietėjo, kai mechanikas didino apsukas. Matyt turbokompresorius negalėjo prastumti oro per oro aušintuvą. Variklis reikalavo daugiau oro nei faktiškai gavo, todėl susidarė vakuumas ir žarna vietoje sukietėjimo pasidarė plokščia.
Remontas
Aptarnavimo darbų specialistai patarė mechanikams, užsiimantiems šio modelio automobilių remontu, „apeiti“ aušintuvą, jungiant jo įėjimą ir išėjimą kanalo pagalba. Tai įmanoma šio tipo varikliuose. Deja, problema nebuvo pašalinta. Buvo nustatyta, kad gedimas yra kažkur kitur – kanale, jungiančiame aušintuvą su įsiurbimo kolektoriumi.
Atidžiau panagrinėjus, paaiškėjo, kad kanalas yra išdalintas į sluoksnius iš vidaus. Tokie kanalai susideda iš kelių sluoksnių. Oras, stumiamas turbinos, užsilaikydavo tarp tų sluoksnių, todėl kanalas pasidarė plokščias.
Sprendžiant tokias problemas svarbiausia yra nuoseklumas – reikia žingsnis po žingsnio bandyti nustatyti, kuris iš kanalų yra kaltas dėl vakuumo susidarymo. Jei problema yra kanale nuo oro filtro iki turbokompresoriaus, kaltas yra filtras, o kai problema kanale nuo aušintuvo iki variklio, kaltas paprastai yra aušintuvas. Tačiau, kaip rodo šis atvejis, yra išimčių. Geriausia atlikti išsamią analizę prieš keičiant bet kokius elementus.
Komentarai