Uždegimo laidų priežiūra

6 vasario 2014, 0:20

Šiuo atveju neverta laukti pirmų požymių, rodančių, kad „kažkas negerai su degimu“, nes tada pašalinti gedimą yra sudėtingiau ir kartu brangiau.

Patyręs mechanikas tokią profilaktinę degimo sistemos patikrą atlieka greitai ir profesionaliai, nustatydamas, kurios detalės turi būti pakeistos. Dažniausiai turi būti keičiamos žvakės ir degimo laidai. Patartina keisti šiuos elementus ir tada, kai atrodo, kad jie veikia nepriekaištingai, bet pokalbio su klientu metu paaiškėja, jog žvakės arba laidai buvo keisti „prieš šimtą metų…“, gal apskritai nekeisti, o automobilis per tą laiką galėjo nuvažiuoti kelias dešimtis tūkstančių kilometrų. Todėl, jei dar nieko nenutiko, tai nutiks artimiausiu metu, ypač esant žiemos klimato sąlygoms.

Daugiausia pasitaiko mažo atsparumo degimo laidų gedimų, t. y. laidų, kurių silikono izoliacija neatitinka automobilio gamintojo kokybės ir techninių reikalavimų. Po kurio laiko jų izoliacija išyra, sutrūkinėja, visas laidas tampa niekam tikęs. Šį procesą pagreitina benzininiuose varikliuose naudojamos dujos. Laidams, naudojamiems varikliuose, kuriuose yra dujinė įranga, yra keliami kur kas griežtesni techniniai reikalavimai nei automobiliams, naudojantiems benziną.

Šiuos reikalavimus visiškai atitinka originalūs „Sentech“ markės degimo laidai. Juos gaminanti firma „GG Profits“ pastaruoju metu įtraukė į savo asortimentą degimo laidų su varinėmis šerdimis komplektus, skirtus autobusams, naudojantiems suskystintas gamtines dujas. Dėl savo patikimumo ir įtakos uždegimo kibirkšties energijos padidėjimui naujieji „Sentech“ degimo laidai sulaukė labai palankių atsiliepimų.

Pasirenkant degimo laidus iš „Sentech“ katalogo, būtina tiksliai nustatyti transporto priemonės markę, modelį, pagaminimo metus bei variklio darbinį tūrį. Aktualų katalogą su visais duomenimis rasite tinklalapyje www.sentech.pl/katalog.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!