REDI tipo padangų slėgio stebėjimo davikliai

20 lapkričio 2013, 20:55

Vis dažniau transporto priemonėse yra montuojamos padangos su slėgio stebėjimo davikliais. Transporto priemonės su tarpinio oro slėgio stebėjimo sistemomis, turi būti kalibruojamos, jei yra pakeistos automobilio padangos arba jų slėgis. Automobiliuose su tiesioginio slėgio stebėjimo sistemomis, reikėtų turėti papildomą daviklių rinkinį, siekiant užtikrinti tinkamą sistemos veikimą. Tokiu atveju sprendimas yra REDI tipo davikliai.

Ateityje visi automobiliai su TPMS sistema (padangų slėgio stebėjimo sistema) galės veikti su vieno iš trijų tipų VDO REDI davikliais.

Skirtingai nei daugelis kitų daviklių, VDO REDI nereikalauja programavimo į automobilį, jie yra paruošti „savarankiškam“ darbui. Dauguma TPMS daviklių yra prijungti prie padangos ventilio. VDO REDI yra montuojami padangos viduje, tai palengvina daviklio montavimą ir apsaugo nuo mechaninių pažeidimų bei sumažina korozijos riziką. Tai leidžia VDO REDI daviklį prijungti prie bet kurio rato.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!