Federal-Mogul Motorparts papildė „Eco – Friction“ serijos stabdžių trinkelių asortimentą.
„Ferodo Eco – Friction“ – tai patentuota technologija, kuri atitiko automobilių gamintojų norus ir naudojama pirminiame montavime. Ši technologija yra draugiška gamtai ir atitinka visus reikalavimus keliamus stabdymui. Gamintojo atlikti testai parodė, kad šios trinkelės ne tik prilygsta, bet ir aplenkia daugelį žinomų gamintojų stabdžių trinkelių, kurios pagamintos vario pagrindu. Pavyzdžiui: visiems žinomo VW Golf V modelio stabdymo kelias važiuojant 100 km/h greičiu sutrumpėjo 10 %, o važiuojant 115 km/h greičiu sutrumpėjo 17%.
„Ferodo Eco – Friction“ stabdžių trinkelės gali būti montuojamus ir į lengvus pristatymo automobilius. Peugeot Boxer ir Fiat Ducato stabdymo kelias važiuojant 100 km/h ir 115 km/h greičiais atitinkamai sumažėjo 12 ir 16 metrų. Bandymus atliko nepriklausoma tyrimų įmonė „MIRA Ltd“ įsikūrusi Didžiojoje Britanijoje. Bandymai atlikti lyginant „Ferodo“ su kitu žinomu gamintoju, kurio rezultatai iki šio bandymo buvo geriausi.
„Ferodo“ trinkelių, kurių sudėtyje yra mažai vario, asortimentas padengia 90% Europos automobilių parko, o nuo 2016 metų padengimas išaugs iki 95%. Tai reiškia, kad „Eco – Friction“ technologija ras savo vietą ir naujuose ir populiariausiuose automobilių modeliuose.
„Ferodo Eco – Friction“ stabdžių trinkelės jau montuojamos pirminiame montavime naujausiuose Audi A4 ir C klasės Mercedes – Benz automobiliuose.
Komentarai