47-asis legendinis Dakaro ralis prasidėjo penktadienį, sausio 3 d., Biše, Saudo Arabijoje, kur Ostravos FESH FESH komanda pasirodė su dviem jaudinančiomis naujovėmis. Komanda pristato naująjį specialųjį Tatra FF7 4×4 NewGen, kurį vairuoja įgula, sudaryta iš Tomášo Vrátnýo, Bartłomiejo Bobos ir Jaromíro Martineco. Be to, motociklų kaskadininkas Adam “Special” Peschel debiutuoja Dakare su Husqvarna FR 450 Rally replika.
Naujoji Tatra FF7 rodo potencialą priešlenktyniniuose bandymuose
Naujoji Tatra FF7 žymi reikšmingą žingsnį į priekį FESH FESH komandos lenktynių flotilėje. “Šį naują automobilį planavome labai ilgai,” sako Tomáš Vrátný, kuris vairuos sunkvežimį su startiniu numeriu 611. “Visas kūrimo procesas buvo ypač reiklus, ir noriu padėkoti tiek FESH FESH komandai, tiek KAR plėtros centrui už išskirtinį darbą ruošiant šį automobilį.”
Komanda jau spėjo išbandyti naująją Tatrą, laimėdama sidabro medalį Lenkijoje per jos lenktynių debiutą rugpjūtį. Papildomi bandymai buvo atlikti Prancūzijoje pakeliui į Ispaniją, kur komanda tikrino naujai sumontuotų komponentų veikimą ir variklio darbą. Galutinis pasiruošimas Saudo Arabijoje, įskaitant administracinę ir techninę patikrą, buvo sėkmingai užbaigtas, reikalaujant tik nedidelių korekcijų “septintojo” veikimui patobulinti prieš startą.
Tuo tarpu motociklininkas Adam Peschel prisitaiko prie būsimų iššūkių. Per bandymus netoli Start Camp Biše jis patyrė nedidelį incidentą, kai akimirkos neatidumas lėmė susidūrimą su uolėtomis duobėmis bandymų trasoje. “Tai tikriausiai buvo įspėjimas išlaikyti koncentraciją visą važiavimą,” su šypsena komentavo Peschel. Po stipraus 37-os vietos pasirodymo tarp daugiau nei 140 motociklininkų savo pirmajame ilgų distancijų ralyje Maroke, Peschel nekantriai laukia Dakaro iššūkio.
2025 m. Dakaro ralis pristato naujus iššūkius
Šių metų Dakaro ralis žada būti ypač reiklus, su daugiau nei 5100 kilometrų greičio ruožų ir bendra distancija, viršijančia 7750 kilometrų, įskaitant pervažiavimus. Organizatoriai įvedė kelias naujoves, įskaitant atskirus maršrutus motociklams bei automobiliams ir sunkvežimiams pasirinktose etapuose. “48 valandų Chrono” etapas, įvestas praėjusiais metais, buvo perkeltas į ralio pradžią, padalijant antrąjį etapą į dvi dienas – sausio 5 ir 6 d. Maratono etapas be aptarnaujančių komandų pagalbos laukia dalyvių prieš poilsio dieną, kuri numatyta sausio 10 d. Haile, šiaurinėje Saudo Arabijoje. Tada maršrutas ves į pietryčius per Rijadą iki Dykumos Wasteland, finišuojant sausio 17 d. Shubaitah.
Vrátný į iššūkį žiūri su santūriu optimizmu: “Šiais metais nebus pasivaikščiojimo parke. Kai atsisveikinome su visa komanda tradicinių prieškalėdinių pietų metu, visų akyse buvo matyti optimizmas. Esame dėkingi už komandos tikėjimą tiek naujuoju automobiliu, tiek mumis, ir padarysime viską, kad nenuviltume jų, mūsų gerbėjų ir mus remiančių įmonių.” Komandos strategija orientuota į laipsnišką prisitaikymą prie naujosios Tatra FF7, tuo pačiu renkant vertingus duomenis tolesniam tobulinimui.
Gerbėjai gali sekti FESH FESH komandos nuotykius per jų socialinių tinklų kanalus, tinklalapį www.feshfesh.group ir specialias transliacijas per TV Nova Action ir ČT Sport.
Komentarai