Anglies pluošto ratlankiai pagal Porsche

28 gruodžio 2024, 10:16

Anglies pluošto ratlankiai pamažu tampa privaloma literatūra gamintojams, norintiems išspausti paskutinį našumo lašą iš savo automobilių. Porsche atskleidė savo požiūrį į šios medžiagos ratlankių gamybą.

Anglies pluošto ratlankiai yra žymiai lengvesni ir stipresni už savo atitikmenis, net ir pagamintus iš lengvųjų lydinių. Svorio taupymas, kurį leidžia karbono ratlankiai, yra viename iš svarbiausių automobilio taškų, kuriuos galite įsivaizduoti. Sumažėjimas susijęs su neamortizuota mase.

Kaip žinoma, kuo pastaroji mažesnė, tuo lengviau visų pirma “priklijuoti” automobilį prie kelio dangos, o jo reakcija į besikeičiančias sąlygas žymiai pagerėja.

Taip pat negalima pamiršti, kad ratlankių masės sumažėjimas reiškia mažesnius galios nuostolius transmisijoje. Dėl mažesnės lengvesnių karbono ratlankių inercijos, turime daugiau arklio galių padangos kontakte su kelio danga.

Švedų Koenigsegg montuoja tokius ratlankius visuose savo modeliuose, Ford GT350R ir Ford GT – pasirinktinai. Nuo šiol Porsche juos siūlo pasirinktiems, išskirtiniams 911 Turbo S serijoms.

Šalia visų privalumų, karbono ratlankiai turi vieną didelį trūkumą. Tačiau jų kosminė kaina turi labai akivaizdžią priežastį. Būtent jų gamybos procesą.

Beje, patys pažiūrėkite:

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!