FORVIA pristato Geros komunikacijos kodeksą, inovatyvią priemonę, skirtą pagerinti dialogą ir bendradarbiavimą profesinėje aplinkoje. Kodeksas buvo sukurtas reaguojant į dinaminius darbo rinkos pokyčius ir augančius darbuotojų lūkesčius darbdaviams.
“Geros komunikacijos kodeksas”
– Mūsų tikslas buvo sukurti dokumentą, kuris ne tik nustato standartus, bet ir įkvepia sąmoningai bei skaidriai komunikacijai. Per šį Kodeksą parodome, kad FORVIA yra vieta, kur kiekvienas balsas yra svarbus, o bendradarbiavimas remiasi abipuse pagarba ir supratimu – sako Agata Matyj, FORVIA einanti šalies komunikacijos vadovės pareigas
Geros komunikacijos kodeksas buvo parengtas bendradarbiaujant su Diversity Hub ekspertais ir apima praktines gaires bei geriausias komunikacijos praktikas. Dokumentas apima tokias sritis kaip:
- Efektyvi ir pagarbi komunikacija
- Konstruktyvus grįžtamasis ryšys
- Konfliktų sprendimo technikos
- Įtraukios kalbos vartojimas
– Džiaugiamės, kad tokios įmonės kaip FORVIA imasi iniciatyvų, kurios realiai veikia organizacinę kultūrą. Geros komunikacijos kodeksas yra puikus pavyzdys, kaip galima sujungti teoriją su praktika, kuriant sprendimus, kurie padeda darbuotojams kasdien – pabrėžia Barbara Wawrzynek, Diversity Hub išorinės komunikacijos vadovė, gerovės ir kultūros ekspertė.
FORVIA, įgyvendindama Kodeksą, siekia kurti organizacinę kultūrą, pagrįstą lygybe ir pagarba, taip pat nori nustatyti naujus standartus visam automobilių sektoriui. Tai, pasak įmonės, yra svarbus žingsnis kuriant darbo aplinką, kurioje kiekvienas jaučiasi vertinamas ir turi galimybę laisvai reikšti savo mintis.
Komentarai