Du pasauliniai automobilių pramonės lyderiai – „Brembo”, stabdžių sistemų specialistai, ir „Michelin”, pirmaujantis padangų gamintojas – pasirašė globalų bendradarbiavimo susitarimą. Partnerystės tikslas – sukurti inovatyvų sprendimą, kuris žymiai pagerintų vairavimo saugumą ir komfortą.
Inovacijos esmė – sujungti išmaniąją „Brembo SENSIFY®” stabdžių sistemą su pažangia „Michelin” programine įranga, kuri realiu laiku teikia duomenis apie padangų sukibimą. Dėl šio bendradarbiavimo inžinieriai gali tiksliai sureguliuoti stabdžių sistemą, naudodami dirbtinį intelektą ir pažangius algoritmus.
Pirmieji bandymai, atlikti „Michelin” tyrimų centre, parodė įspūdingus rezultatus. Stabdymo kelias gali būti sutrumpintas net 4 metrais veikiant ABS sistemai, nepriklausomai nuo padangų nusidėvėjimo ar kelio sąlygų. Tai reikšmingas pagerinimas, atsižvelgiant į tai, kad 4 metrai yra maždaug vidutinio automobilio ilgis.
“Esame susižavėję galimybe bendradarbiauti su tokiu prekės ženklu kaip „Brembo”, savo srities lyderiu. Mūsų bendra aistra inovacijoms ir tobulumui leidžia mums žengti dar vieną žingsnį vartotojų saugumo gerinimo link”, – sakė Serge Lafon, „Michelin” originalios įrangos skyriaus prezidentas.
Daniele Schillaci, „Brembo” generalinis direktorius, pabrėžė technologijų ir dirbtinio intelekto svarbą įmonės plėtrai: “SENSIFY® atstovauja naują stabdymo standartą, kurio tikslas – nulinių avarijų vizija. Ši partnerystė su „Michelin” parodo bendradarbiavimo ir inovacijų galią automobilių pramonėje.”
Naujasis sprendimas naudoja „Michelin” programinę įrangą, kuri gali analizuoti visų prekės ženklų padangų duomenis, realiu laiku teikdama informaciją apie nusidėvėjimą („Michelin SmartWear”), apkrovą („Michelin SmartLoad”) ir sukibimą („Michelin SmartGrip”). „Brembo SENSIFY®” sistema, naudodama šiuos duomenis, gali nepriklausomai kontroliuoti kiekvieno rato stabdymą, užtikrindama geresnį transporto priemonės stabilumą ir pašalindama ratų blokavimo riziką.
Bandymai parodė ne tik trumpesnį stabdymo kelią, bet ir greitesnį sistemos reagavimą, sumažėjusį sukibimo praradimą ir pagerintą šoninį transporto priemonės stabilumą. Visi šie veiksniai prisideda prie sklandesnio ir patogesnio vairavimo, o svarbiausia – didina saugumą kelyje.
Komentarai