Didžiausi automobilių dalių gamintojai Europoje atleidžia darbuotojus

21 lapkričio 2024, 8:58

Europos automobilių pramonė susiduria su rimtais iššūkiais, susijusiais su technologine transformacija ir augančiomis išlaidomis. Pagrindiniai automobilių dalių gamintojai paskelbė apie darbuotojų mažinimo planus, kurie yra rinkos pokyčių ir perėjimo prie elektromobilumo kaštų pasekmė.

ZF Friedrichshafen – etatų mažinimas reaguojant į technologinius pokyčius

Vokietijos gigantė ZF Friedrichshafen planuoja iki 2028 metų panaikinti net 14 000 darbo vietų, daugiausia Vokietijoje. Atleidimai yra perėjimo prie elektrinių transporto priemonių technologijų rezultatas, kuris susijęs su mažesniu darbuotojų poreikiu tradicinių vidaus degimo variklių sektoriuose. ZF planuoja investuoti į naujų technologijų plėtrą ir optimizuoti savo gamybos struktūrą, kad galėtų geriau konkuruoti rinkoje.

Bosch – atleidimai dėl automobilių pramonės transformacijos

Bosch, vienas didžiausių automobilių dalių tiekėjų pasaulyje, paskelbė apie maždaug 7 000 darbo vietų mažinimą. MotoFocus.pl praneša: Sprendimas mažinti darbo vietas yra platesnės restruktūrizacijos strategijos dalis, kuri turėtų padėti įmonei prisitaikyti prie augančios konkurencijos ir dinamiškai besikeičiančios automobilių rinkos. Tai kyla iš būtinybės prisitaikyti prie sudėtingų ekonominių sąlygų ir pelningumo mažėjimo. Kaip nurodo įmonės generalinis direktorius Stefanas Hartungas, Bosch susiduria su iššūkiais, susijusiais su mažėjančiomis pajamomis ir augančiomis išlaidomis. Reaguodama į rinkos situaciją, įmonė planuoja restruktūrizaciją, kuri apima taupymo priemones įvairiuose skyriuose, ypač ten, kur besikeičiantys rinkos poreikiai riboja tolesnę plėtrą.

Schaeffler – darbuotojų optimizavimas po susijungimo su Vitesco

Schaeffler, žinomas pavarų komponentų gamintojas, paskelbė apie maždaug 4 700 darbuotojų atleidimą iki 2026 metų. Restruktūrizacija yra susijusi su susijungimu su Vitesco, kuriuo siekiama padidinti konkurencingumą elektromobilumo rinkoje. Atleidimai daugiausia palies Vokietijos įmonės gamyklas, o sumažintos lėšos bus skirtos elektrinių technologijų ir inovacijų, susijusių su mažos emisijos pavaromis, plėtrai.

Continental – mažinimai tyrimų ir plėtros skyriuose

Continental, vienas didžiausių padangų ir automobilių dalių gamintojų, paskelbė apie 7 150 darbo vietų mažinimą iki 2025 metų. Atleidimai daugiausia liečia tyrimų ir plėtros sektorius, susijusius su vidaus degimo variklių technologijomis, kurios palaipsniui keičiamos naujais sprendimais elektriniams automobiliams. Continental ketina sutelkti dėmesį į saugos sistemų ir technologijų elektrinėms transporto priemonėms plėtrą, taip atsiliepdama į besikeičiančius rinkos poreikius.

Valeo – hibridinių ir elektrinių skyrių reorganizacija

Prancūzijos gamintojas Valeo 2024 metų pradžioje pranešė, kad planuoja atleisti apie 1 150 darbuotojų dėl hibridinėmis ir elektrinėmis technologijomis užsiimančių skyrių reorganizacijos. Valeo, siekdama veiklos efektyvumo ir tvarių technologijų plėtros, mažina darbuotojų skaičių, kad geriau prisitaikytų prie augančio ekologiškų sprendimų poreikio ir optimizuotų išlaidas technologinės transformacijos akivaizdoje.

Apibendrinimas – Europos automobilių sektoriaus iššūkiai

Darbuotojų mažinimas tokiose įmonėse kaip ZF, Bosch, Schaeffler, Continental ir Valeo rodo Europos automobilių pramonės iššūkių mastą. Spaudimas pereiti prie elektromobilumo, didelė konkurencija ir augančios darbo išlaidos verčia optimizuoti įdarbinimo struktūrą ir mažinti darbuotojų skaičių skyriuose, susijusiuose su vidaus degimo varikliais.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!