BMW F10/F11 – Negalima regeneruoti kietųjų dalelių filtro

25 spalio 2024, 14:57

HELLA informuoja apie galimą problemą su kietųjų dalelių filtru (DPF) BMW F10/F11 (2010-2017) modeliuose su 3.0d N57 varikliu.

Negalima regeneruoti kietųjų dalelių filtro BMW F10/F11 modeliuose

Kai kuriose transporto priemonėse gali būti neįmanoma atlikti DPF regeneracijos – nei automatinės, nei priverstinės, naudojant diagnostikos įrangą. Kietųjų dalelių filtras gali būti tiek stipriai apkrautas, kad registruojamas klaidos kodas, o kraštutiniais atvejais gali sumažėti variklio galia.

HELLA rekomenduoja tokiais atvejais ypatingą dėmesį atkreipti į variklio aušinimo skysčio termostatą ir išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvą (EGR). DPF regeneracijai reikalinga mažiausiai 75°C variklio temperatūra. Sugedęs termostatas gali neleisti pasiekti šios temperatūros.

Diagnostikos metu būtina patikrinti variklio temperatūros parametrus naudojant diagnostinę įrangą bandomojo važiavimo metu. Jei temperatūra nepasiekia reikiamos vertės, gali būti būtina pakeisti variklio aušinimo skysčio termostatą ir EGR termostatą. Po pakeitimo būtina ištrinti klaidų atmintį ir atlikti bandomąjį važiavimą.

Šaltinis: Hella TechWorld

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!