BMW 3 serijos automobiliuose su N13 B16A 1.6 benzininiais varikliais 2012-2015 m. gali pasitaikyti sporadinių variklio užvedimo problemų. Jei BMW F30 3 serijos variklis kartais neužsiveda, yra sprendimas, kuris pasiteisina daugelyje šio modelio egzempliorių. “Hella” specialistai paaiškina, kaip atlikti diagnostiką ir nurodo galimą problemų priežastį.
BMW užregistruotas klaidos kodas P302C
BMW 3 1.6 2012 – 2015 m. gali sporadiškai kilti variklio užvedimo problemų. Variklio valdymo bloko klaidų atmintyje yra užregistruota klaida P302C ir/arba P0087 “Per žemas slėgis aukšto slėgio degalų sistemoje” / “High pressure fuel system, fuel pressure, pressure falls below minimum threshold” / “Fuel Rail/System Pressure Too Low”.
Jei diagnostikos metu nenustatomas tiesioginis gedimas degalų sistemoje, galima priežastis gali būti sugedusi degalų siurblio relė.
Tokiu atveju reikia patikrinti maitinimo įtampą tiesiogiai ant degalų siurblio, naudojant tinkamą matavimo prietaisą.
Tam reikia atlikti šiuos veiksmus:
- Atidengti jungtį ant degalų siurblio
- Prijungti matavimo galiukus prie degalų siurblio jungties automobilio pusėje pagal elektros schemą
- Įjungti degimą ir užvesti variklį
- Užvedus variklį, šioje vietoje turėtų būti bent 12 V įtampa
- Jei negalima išmatuoti maitinimo įtampos, pirmiausia reikia pakeisti degalų siurblio relę
- Tada pakartoti matavimą
Šiame automobilio modelyje degalų siurblio relė yra dešinėje pusėje už galinės sėdynės atlošo šoninės dalies.
Pašalinus gedimo priežastį, reikia ištrinti klaidų atmintį, o tada atlikti bandomąjį važiavimą.
šaltinis: HELLA TECH WORLD
Komentarai