Opel Corsa F yra naujausias modelio leidimas ir kartu ypatingai keičiantis linijos įvaizdį. Tai ne tik pirmoji Corsa, sukurta Peugeot pagrindu, bet ir pirmoji Corsa rinkoje, parduodama visiškai elektrine versija (EV). Kaip jai sekasi patikimumo atžvilgiu? Kol kas – nelabai gerai…
Opel Corsa F – modelio apžvalga
Opel Corsa F pirmą kartą buvo pristatyta 2019 metais. Šeštoji modelio karta turėjo būti parodyta dvejais metais anksčiau, tačiau premjera sutapo su PSA įsigijimu prekės ženklo. Prancūzai nusprendė modelį suprojektuoti iš naujo, atmetė GM projektą ir pradėjo kurti savo viziją, pagrįstą Peugeot.
Automobilis gerokai skyrėsi nuo savo pirmtako ir iš esmės nereikia stebėtis. Corsa E nuo pat pradžių buvo labiau modernizuota Corsa D versija, nei visiškai naujas modelis, todėl kažko “šviežio” įvedimas į rinką teigiamai paveikė įvaizdį ir sudomino klientus. Ypač po savo dvynio sėkmės – Peugeot 208 2020 metais laimėjo Metų automobilio apdovanojimą.
Opel Corsa F gali būti įsigyta iš salono su keturiais vidaus degimo variklių variantais. Trys benzininiai varikliai yra trijų cilindrų 1.2 PureTech skirtingų galios variantų: 75 AG (be turbo), 100 AG ir 130 AG (su turbo). Dyzelinis variklis turi keturis cilindrus, 1,5 litro tūrį ir generuoja 102 AG.
2020 metais į rinką atėjo ir elektrinė Corsos F versija. Corsa-e turi standartinį Stellantis akumuliatorių ir pavaros sistemą, kurią dalinasi keletas kitų automobilių.
Opel Corsa F – kas genda?
Nuo įėjimo į rinką praėjo vos 5 metai, o Corsa F jau ne kartą nuvylė savo savininkus. Problemos daugiausia susijusios su automobilio elektronika, bet ne tik.
Elektronikos problemos
Daugiausia aprašomų gedimų susiję su Corsos elektronika. Tai apima ne tik multimediją ir komfortą gerinančias sistemas, bet ir vairuotojo pagalbines sistemas. Gedimai apima ABS, traukos kontrolę, elektroninį rankinį stabdį, parkavimo jutiklius, kameras, aklosios zonos jutiklius ir iš esmės visus kitus elementus. Probleminė yra laidų pynė, einanti po automobiliu (įskaitant stovėjimo stabdį), kuri gali sudrėkti arba nusidėvėti ir sukelti trumpąjį jungimą.
Problemos taip pat apima navigaciją, automobilio garso sistemą, netinkamai veikiančius mygtukus, neveikiančius šviesos diodus, start-stop sistemą, valytuvus ir net pamišusią elektroniką lietaus metu – iš esmės viskas, kas kokiu nors būdu maitinama laidų pyne, gali sugesti. Iš visų bėdų būtent šios labiausiai erzina savininkus, o tokių atvejų yra labai daug.
Gendanti oro kondicionavimo sistema
Gedimai taip pat susiję su Corsos oro kondicionavimu ir šildymu. Genda pūtikliai po prietaisų skydeliu, o tai veda prie visiško elektroninės ventiliacijos nebuvimo automobilyje (susiję su problemomis iš ankstesnio pastraipos). Tai liečia tiek vidaus degimo, tiek elektrinius modelius.
Vidaus degimo variklis: 1.2 PureTech
Po Corsos benzininio variklio gaubtu randamas trijų cilindrų 1.2 PureTech variklis. Nors tai santykinai nauja konstrukcija, ji jau sulaukė labai blogų vartotojų atsiliepimų. Problemos susijusios su stūmoklių žiedais, paskirstymo diržais (plyštančiais net po 40 tūkstančių kilometrų) ar besidėvinčiomis cilindrų įvorėmis. Tai tik ledkalnio viršūnė.
Netinkamai veikiančios pavarų dėžės
Net po maždaug 30 tūkstančių kilometrų galėjo pasitaikyti, kad mechaninės pavarų dėžės pradėjo charakteringai “girgždėti”. Tokius atvejus patvirtina salonai, kurie dar garantiniu laikotarpiu keičia visą pavarų dėžę.
Ar Corsa F yra vertas pirkti automobilis?
Sunku atsakyti į šį klausimą. Paskutinė Corsos karta važiavimo savybių ir pakabos sistemos atžvilgiu padarė ne vieną, o mažiausiai keliolika žingsnių į priekį, palyginti su savo pirmtakais. Tai yra neabejotinas privalumas, kurį pasiekė Peugeot koncernas kartu su dvynio Peugeot 208 premjera.
Tačiau patikimumo atžvilgiu gana sunku rekomenduoti šį automobilį. Labai daug egzempliorių dar prieš garantinio laikotarpio pabaigą jau perėjo daugybę aptarnavimų. Sunku nustatyti bet kokią šių automobilių “nepatikimumo” schemą, jei problemos, aprašomos skirtingų egzempliorių vartotojų, liečia… iš esmės viską.
Komentarai