Grafito danga ant naujų stūmoklių. Kodėl ji naudojama ir kaip teisingai įdiegti tokius stūmoklius?

28 birželio 2024, 11:50

Grafito dangos naudojimo priežastys

Norint pagerinti variklio įtrynimo procesą, visi MAHLE plieniniai stūmokliai yra padengti grafitu. Todėl naujų plieninių stūmoklių išmatuotas skersmuo yra minimaliai didesnis nei nurodyta vertė ant stūmoklio dugno. MAHLE plieniniai stūmokliai paprastai visada yra padengti grafito danga ir pristatomi paruošti montavimui su įmontuotais stūmoklio žiedais. Dėl dangos buvimo dažnai kyla abejonių dėl naujo stūmoklio skersmens matavimo.

Nematomos apsaugos privalumai

Darbinio paviršiaus danga yra atsakinga už teisingą variklio įtrynimą ir šiame etape prisitaiko prie cilindro skersmens. Todėl visi MAHLE plieniniai stūmokliai turi tokią dangą. Tačiau skirtingai nuo aliuminio stūmoklių, grafito danga, kurios storis yra vos keli šimtai milimetrų, ant juodų plieninių stūmoklių plika akimi nematoma. Taip pat plieninių stūmoklių danga paprastai yra plonesnė, o montavimo laisvė mažesnė nei aliuminio stūmoklių, turinčių tokį patį skersmenį.

Teisingas matmuo

Kadangi stūmoklio danga per variklio įtrynimą dalinai trinasi į cilindro sienelę, t. y. trinasi nuo stūmoklio paviršiaus, jos storis, siekiantis apie 0,015 mm iki 0,020 mm, nėra įtrauktas į informaciją apie skersmenį, pateiktą ant stūmoklio dugno. Todėl matuojant naują stūmoklį gaunama vertė yra maždaug 0,030 mm iki 0,040 mm didesnė. Tačiau norint nustatyti teisingą cilindro skersmenį, lemiamą reikšmę turi tik vertė, nurodyta ant stūmoklio dugno. Kartu su montavimo laisve ji nustato cilindro skersmenį.

Svarbu!

Prieš montavimą stūmoklius visada reikia pakankamai sutepti šviežiu variklio aliejumi ir montuoti naudojant tinkamą įrankį (pvz., metalinę juostą ar montavimo įvorę), kad būtų išvengta stūmoklio žiedų pažeidimo.

Šaltinis: MAHLE Technical Messenger

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!