Jėgos praradimas, įjungta variklio kontrolinė lemputė – Volkswagen Golf VI

10 birželio 2024, 15:39

Kai kuriuose Volkswagen Golf VI modeliuose gali atsirasti problemų su jėgos praradimu. HELLA ekspertai pataria, ką daryti tokiose situacijose.

Automobilis neturi jėgos, klaidos kodas p2563 – įkrovimo slėgio reguliatorius / padėties jutiklis, neteisingas signalas Volkswagen Golf VI automobiliuose su 1.6 TDI Common Rail varikliu (2009 – 2015 m.)

Minėtuose automobiliuose variklio galia gali sumažėti, dėl ko įsijungia variklio kontrolinė lemputė. Variklio modulio klaidų atmintyje įrašomas klaidos kodas P2563. Šis klaidos kodas nurodo problemą su turbinų įjungimu, nes įkrovimo slėgio reguliatorius nepasiekia savo numatytos padėties. Tokiu atveju reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį į vakuuminę sistemą, valdančią turbinų įjungimą.

Sprendžiant problemas vakuuminio valdymo srityje, reikėtų patikrinti visos sistemos sandarumą. Jei diagnozės metu periferiniuose įrenginiuose nėra aptinkamos klaidos, galimai priežastis gali būti nesandarus slėgio reguliavimo vožtuvas (karterio ventiliacijos vožtuvas) cilindrų galvutės dangtyje.

Dėl karterio ventiliacijos vožtuvo gedimo negalima tinkamai reguliuoti slėgio karteryje.

Tolimesnės kontrolės veiksmai

  • Prijunkite žarną prie jungties (žr. A pav.) ant cilindrų galvutės dangčio.
  • Sukurkite vakuumą naudojant rankinį vakuuminį siurblį.

Jei vakuumas nesusikuria arba susikūręs vakuumas nesilaiko, tai rodo karterio ventiliacijos vožtuvo gedimą. Tokiu atveju reikia pakeisti cilindrų galvutės dangtį. Vykdant šį veiksmą, būtina laikytis transporto priemonės gamintojo priežiūros ir remonto instrukcijų.

Pašalinus gedimo priežastį, reikia ištrinti klaidų atmintį ir atlikti bandomąjį važiavimą.

PASTABA

Visada laikykitės transporto priemonės gamintojo remonto instrukcijų!

Šaltinis: HELLA Tech World

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!