Mobil 1 – tai sintetinė alyva iš Mobil prekės ženklo, kurios grafinis dizainas buvo atnaujintas ir pakeistas. Naujovės banga sutapo laike su 50-mečio kompanijos veiklos jubiliejumi.
Naujos pakuotės pasirodys dirbtuvėse ir parduotuvių lentynose artimiausiais mėnesiais. Nors Mobil 1 alyvos dabar atrodo kitaip, jos vis dar turi tas pačias tepalų formules.
– Mes perdarėme savo etiketes, kad klientams būtų lengviau pasirinkti variklio alyvą, kuri geriausiai tinka jų transporto priemonei. Nauja Mobil 1 šeima turi modernų ir unikalų išvaizdą, todėl išsiskiria iš kitų produktų. Etikečių keitimas jubiliejiniais metais – penkis dešimtmečius nuo pirmosios sintetinės Mobil 1 alyvos pasirodymo pardavimui – yra stiprus signalas pramonei ir milijonams ištikimų klientų, kad mūsų produktai yra pasirengę dar 50 metų nuostabios istorijos – sako Philippe Verschueren, „ExxonMobil“ vartotojų prekės ženklo rinkodaros vadovas.
Kas pasikeitė?
Siekiant palengvinti alyvos pasirinkimą, ant priekinių Mobil 1 etikečių yra praktinės piktogramos, informuojančios, pavyzdžiui, apie svarbią gamintojo OEM patvirtinimą, alyvos suderinamumą su hibridinėmis transporto priemonėmis ar artimą Mobil 1 bendradarbiavimą su „Formulės 1“ komanda, „Oracle Red Bull Racing“. Be prekių ženklo pakeitimo, Mobil 1 alyvų gamintojas taip pat atkreipė dėmesį į automobilių pramonės poveikio aplinkai mažinimą. Europoje prieinamos sidabrinės Mobil 1 pakuotės 1L, 4L ir 5L talpos yra pagamintos iš 35% perdirbtų medžiagų.
Komentarai