Automobilių gamybos metu „Toyota“ naudojo trijų skirtingų modelių vandens siurblius. Keičiant būtina atkreipti dėmesį į tai, ar antrinės rinkos gaminys tinka transporto priemonei.
Siurblių modelių skirtumai parodyti toliau pateiktose nuotraukose.
Dėmesio!
Pakeitimo SKF VKPC 91416 vandens siurbliu aprašymas taikomas tik tiems varikliams, kuriuose iš pradžių buvo įrengtas „Aisin“ siurblys ir jo galinė dalis, atitinkanti šį siurblį. Problema susijusi su TOYOTA „Carina VI“, „Corolla VII/VIII – 1.6“ transporto priemonėmis (Variklio kodas 4A-FE).
Naudojant netinkamą (iš dviejų galimų variantų: Aisan arba SEM) vandens siurblį:
- VKPC 91416 siurblio rotoriaus smūgiai / trynimas į galinę dalį.
- Sunkumai/negalėjimas sumontuoti VKPC 91416 siurblį, nes rotorius yra per didelis, palyginti su galine siurblio dalimi.
- Skysčio nutekėjimas: Siurbliai, pažymėti Aisin ir SEM, nėra keičiami (žr. toliau)
Montavimo rekomendacijos
Prieš pradėdami remontą, visada patikrinkite, koks siurblio modelis sumontuotas variklyje.
VKPC 91416 siurblys skirtas TIK pakeisti Aisin siurblį ir dirbti su Aisin siurblio galine dalimi.
Siurblių arba sandariklių keitimas iš Aisin į SEM arba atvirkščiai sukelia rimtų problemų, aprašytų aukščiau.
Komentarai