„Fiat Talento 2“, „Nissan NV300“ ir „Primastar 1“, „Vauxhall Opel Vivaro A“ ir „Vivaro B“, „Renault Trafic 2“ ir „Trafic 3“ yra maži furgonai, kuriuose naudojami tie pačios galinės stabdžių apkabos. Dažnai atsitinka, kad šios apkabos sugenda. „Blue Print“ specialistai aiškina, kokie simptomai rodo galinės stabdžių apkabos pažeidimą.
Galinės ašies stabdžių apkabų funkcija
Galinė stabdžių apkaba yra vienas iš pagrindinių transporto priemonės stabdžių sistemos komponentų. Jis įjungiamas hidrauliškai, kai įjungiamas darbinis stabdys, arba mechaniškai, kai įjungiamas stovėjimo stabdys. Hidraulinės arba mechaninės jėgos pagalba stabdžių apkaba spaudžia galinę stabdžių trinkelės pusę ir taip prispaudžia trinties medžiagą prie stabdžių disko darbinio paviršiaus.
Galinių stabdžių apkabų gedimų priežastys
Aukščiau išvardyti stabdžių apkabų numeriai tinka daugeliui populiarių furgonų modelių. Visi jie susiduria su šio elemento veikimo problemomis. Negalėjimas atitraukti stabdžių stūmoklio keičiant stabdžių trinkeles, greitesnis vidinės stabdžių trinkelės frikcinio trinkelių susidėvėjimas, palyginti su išorine, ir neefektyvus stovėjimo stabdžio veikimas – tai tik keli užstrigusios stabdžių apkabos simptomai. Nuolatinis smėlio dalelių, akmenukų ir kelio purvo poveikis, taip pat nuolatiniai temperatūros pokyčiai gali sukelti kad stabdžių stūmoklį saugantis guminis dangtelis suskils. Tai savo ruožtu leidžia patekti vandeniui ir dalelėms, kurios subraižo stūmoklį. Rezultatas yra stūmoklio sandariklio pažeidimas ir stabdžių skysčio nutekėjimas. Be to, rankinio stabdžio svirties sandariklis per apkabos korpusą yra linkęs į panašias problemas, dėl ko stovėjimo stabdys veikia neefektyviai. Rankinio stabdžio varžtas ir reguliavimo mechanizmas gali išsipurvinti ir užstrigti. Tokiu atveju sumažėja stovėjimo stabdžio efektyvumas.
Dalių numeriai:
LH ADBP450000 RH ADBP450001
LH ADBP450014 RH ADBP450015
Komentarai