Dvigubos masės smagratis yra viena iš brangiausių šiuolaikinių automobilių eksploatacinių elementų. Dvigubos masės smagratis yra brangus. Be to, reikia keisti sankabą, alyvą pavarų dėžėje, o prie to paslaugos kaina didelę (dėl darbo ir laiko sąnaudų).
Dvigubos masės smagračio gedimo simptomai
Kaip atpažinti, kad dvigubos masės smagratį reikia pakeisti? Štai tipiški dvigubos masės smagračio gedimo simptomai:
- Sumažintas vairavimo komfortas – aiškiai juntama vibracija automobilio salone;
- Vibracijos salone, jaučiamos varikliui dirbant tuščiąja eiga (anksčiau nebuvo);
- Beldimas išjungus variklį – dėmesio, dyzeliniuose varikliuose jis gali atsirasti dėl netinkamo karbiuratoriaus sklendės užsidarymo;
- Beldimas užvedant variklį;
- Beldimas greitėjant;
- Barškėjimas varikliui veikiant tuščiąja eiga
Dvigubos masės smagratis remontas – kokie sprendimai?
Kokias galimybes gali rinktis vairuotojas, kurio automobilyje sugedo dvigubos masės smagratis?
- Naujo dvigubos masės smagračio, kartu su sankaba, naudojimas. Kaip minėjome anksčiau, geriausia pirkti vidutinės kokybės pakaitalą. Žinoma, verta pagalvoti, kokia yra gedimo priežastis – ir ją pašalinti. Pvz., pakeisti vairavimo stilių, suremontuoti variklį ir pan.
- Gamyklinio pertvarkymo komplekto naudojimas, kai vietoj dvigubos masės smagračio naudojama sankaba su didesniais sukimo vibracijos slopintuvais. Tokie rinkiniai galimi tik tam tikriems varikliams. Paprastai tai yra mažos galios įrenginiai.
- Dvigubos masės smagračio nuėmimas ir vietoj jo standartinio smagračio naudojimas. Blogiausias galimas sprendimas. Dėl dvigubos masės smagračio trūkumo kilusios vibracijos persikels į pavaros sistemos komponentus (pavarų dėžę ir pavaros velenus), sukeldamos greitesnį jų susidėvėjimą. Galbūt pavyks sutaupyti keičiant dvigubos masės smagratį, tačiau pavarų dėžės remonto kaina bus didesnė. Be to, bus žemas vairavimo komfortas. Dvigubos masės smagračio trūkumas sukels salono vibraciją.
Komentarai