Automobilių lempų gamintojai nuolat tobulina jų efektyvumą kelių apšvietimo srityje. Tačiau vairuotojas gali nematyti šio darbo poveikio dėl priekinių žibintų neskaidrumo.
Ant lempučių pakuotės dažnai pateikiama informacija apie didesnį spindulio efektyvumą. Pavyzdžiui, „Philips in X-tremeVision Pro150“ praneša apie +150 proc., o „RacingVision GT200“ praneša apie +200 proc. Praktiškai tai reiškia, kad apšviečiama ilgesnė kelio atkarpa, lyginant su teisės aktais reikalaujamu minimumu.
Tačiau tokios lemputės montavimas ne visada duoda teigiamą rezultatą. Taip yra dėl žibintų, ypač priekinių žibintų, techninės būklės. Jų lęšių senėjimui daugiausia įtakos turi kelių ir atmosferos sąlygų poveikis. Plastikas, kuris praranda skaidrumą, pradeda iškreipti spindulį ir taip susiaurina vairuotojo matymo lauką. Tai taip pat gali apakinti kitus eismo dalyvius.
Tokių, paprastai prieš daugelį metų automobilių pagamintų savininkai susiduria su dilema. Ar nepaisyti iškilusios problemos, ar rasti sprendimą, kuris finansiškai prilygtų transporto priemonės rinkos vertei. Taigi, jei ne poros naujų lempų pirkimas, tai kas tada?
Komentarai