Kuo vadovaujasi dirbtuvės, galvodamos apie savo paslaugų kainų keitimą? Kada padangų keitimo verslas tampa pelningas? Kuriose šalyse dirbtuvės greičiausiai pakels savo paslaugų kainas? Kodėl, nepaisant didėjančių išlaidų, ne visi nusprendžia kelti kainas? Kuriose šalyse lengviausia parduoti kokybišką dirbtuvių įrangą?
Į šiuos ir kitus klausimus atsako Vidurio ir Rytų Europos rinkose „MotoFocus Group“ atlikta apklausa. Joje dalyvavo beveik 1000 dirbtuvių atstovų iš Lenkijos, Lietuvos, Čekijos, Slovakijos, Rumunijos, Bulgarijos, Vengrijos ir Kroatijos. Palyginimui apklausa buvo atlikta ir Didžiojoje Britanijoje.
Ar verta keisti padangas? Taip, bet…
Dauguma padangų keitimo paslaugas teikiančių remonto dirbtuvių mano, kad tai pelningas verslas. Tačiau 58% apklaustųjų teigia, kad tai įmanoma tik tuomet, jei padangų keitimas būtų traktuojamas kaip papildoma veikla – pvz., be standartinio mechaninio remonto.
Dar prieš kurį laiką padangų keitimo paslaugų kainų didinimas buvo sunkus sprendimas, daugiausia dėl stiprios konkurencijos rinkoje. Šiuo metu dėl augančių kaštų dirbtuvėms nebekyla problemų dėl kainų kėlimo.
Dirbtuvių veiklos išlaidas, be kita ko, sudaro išlaidos dirbtuvių įrangai, jų aptarnavimui ir priežiūrai. Daugiau nei 63% dirbtuvių atstovų teigia, kad verta investuoti į aukštos klasės padangų keitimo įrangą.
Beveik kas penktas apklaustasis mano, kad investicijos į įrangą nėra pelningos, nes klientai daugiausia tikisi žemos paslaugų kainos. Tuo pačiu 14% apklaustųjų pabrėžia, kad investicijos grįžta yra per ilga.
Komentarai