„Yokohama Rubber” pristatė naujausias premium klasės padangas ir aliumininius ratlankius lengviesiems automobiliams parodoje „Tokyo auto salon 2019“.
Sausio 11-13 dienomis, Makuhari Messe, Tokijuje, buvo atidaryta didžiausia paroda Japonijoje „Tokyo Auto Salon 2019“, skirta labai galingiems ir tiuninguotiems automobiliams. Japonijos premium klasės prekės ženklas „Yokohama” parodos lankytojams pristatė įvairius naujausius gaminius. Stendas taip pat parodė įmonės veiklą ir pasiekimus moto sporto šakų srityje, dėl kurių ji kuria technologijas, vėliau naudojamas vartotojų rinkai skirtose padangose.
„Yokohama” stende transporto priemonės, kuriose sumontuotos sportinės, bekelės, dress-up ir klasikinės padangos. Tarp jų – stilizuotos ir klasikinės teminės padangos, kurios bus pateiktos rinkai 2019 m. Firma pristatė sportinių padangų „ADVAN” koncepciją – „ADVAN Neova”.
Pagrindinė „ Yokohama” stendo trauka – naujasis lenktynių modelis „SF19“. Jis bus naudojamas šių metų Japonijos „SUPER FORMULA“ varžybų serijoje, kuriose dalyvauja didelė F1 vairuotojų grupė. „SF19“ bolidą naudos „KONDO Racing” komanda, kurią remia „Yokohama”, ji lenktyniaus ne tik Japonijoje, bet ir pasaulyje žinomos vienos valandos ištvermės lenktynėse, kurios vyks Vokietijoje, Niurnberge.
Be „SF19” bolido pristatymo, „ Yokohama” stende pristatyti pasirodymai su vairuotojais ir komandos nariais, dalyvaujančiais varžybose. Firma taip pat pristatė naujausias lenktynių padangas „BluEarth-GT AE51”, kurios Japonijos rinkai bus pristatytos 2019 m.
Stendo dalyje, skirtoje ratlankiams, firma „ADVAN Racing” surengė Japonijos naujų gaminių linijos „ADVAN Racing” pristatymą. Tarp modelių, „ADVAN Racing R6”, kuris buvo pirmą kartą pristatytas „SEMA Show“ parodoje JAV 2018 m. spalio mėn. Pristatytas lietų ratlankių asortimentas „ADVAN Racing RSIII”, kuris yra naujas „ Yokohama” pavyzdinių ratlankių modelis – „ADVAN Racing RSII”.
Šių metų „ Yokohama” prekės ženklo „Tokyo Auto Salon 2019“ pristatymas pirmiausia susijęs su firmos priimta strategija dėl visos gamos padangų asortimento, kuris pateiktas realizacijai 2018 m. kaip trijų metų planas -„Grand Design 2020“ (GD2020). Vadovaudamiesi šia strategija, „Yokohama” paspartins naujų padangų lengviesiems automobiliams kūrimą – nuo lenktyninių iki klasikinių automobilių. Žinoma, ir toliau plės esamų gaminių asortimentą.
Komentarai