Firma „Delphi“ apie savo dalyvavimą stabdžių kaladėlių bandymuose

13 rugpjūčio 2018, 23:19

Naujausiuose bandymuose, kurie buvo atlikti  „VW Passat 2.0 TSI“ transporto priemonėje  stabdžių trinkelės be vario „Delphi Technologies“ buvo palygintos su ES dalimis bei su šešiomis kitomis atsarginių dalių rinkoje dominuojančiomis markėmis.

Transporto priemonė su „Delphi“ stabdžių kaladėlėmis, esant 160 kilometrų greičiui per valandą, sustoja 4 metrais arčiau, nei modelis, kuris užėmė antrą vietą, ir 17 metrų arčiau nei paskutinė iš klasifikuotų modelių bandymuose. Stabdant prie tokio greičio, paskutiniuosius 4 metrus transporto priemonė gali judėti 16 km/val, o paskutiniuosius 17 metrų – 56 km/val. Abiem greičiais transporto priemonė su „Delphi“ stabdžių kaladėlėmis sustodavo kontroliuojama, pasižymėjo stabiliu trinties koeficientu, kuris atitinka ES reikalavimus.

– Kuo didesnis stabdžių trinkelių trinties koeficientas, tuo agresyviau veikia sistema ir stabdymo jėga yra didesnė, – aiškina  Neil Fryer, „Delphi Technologies Aftermarket“ pasaulinės rinkodaros viceprezidentas.

– Tačiau veiksmingam stabdymui reikalingas ir stabilios trinties koeficientas. Mūsų inžinieriai dirbo nenuilstamai, stengdamiesi sugalvoti dar stabilesnę trinties medžiagą, kad būtų užtikrintas nuolatinis aukštas našumas, nepriklausomai nuo aplinkybių, stabdžių trinkelės ne tik stabdo automobilį greičiau, bet ir kontroliuoja, taip kaip jų atitikmenys ES, – priduria Neil Fryer.

„Delphi“ stabdžių trinkelės pasiekė gerų rezultatų ant šlapių paviršių, parodydamos mažiausią trinties koeficiento sumažėjimą sausomis ir drėgnomis sąlygomis. Po 6 sustojimų stabdžių trinkelės, su technologija be vario, pasiekė vidutinį trinties koeficiento sumažėjimą 30 %, lyginant su kitų modelių sumažėjimu nuo 34 % iki 81 %.

Stabdžių trinkelės taip pat buvo išsamiai išbandytos SAE J2521 testais, naudojant jėgą. Jų tikslas buvo ištirti triukšmą, kurį kėlė stabdžių trinkelės, sąlygos, kuriomis jie buvo atlikti, atitiko realias važiavimo sąlygas. „Delphi“ stabdžių trinkelės apibūdinamos mažiausiu triukšmo lygiu, todėl triukšmo skalėje rodoma 9,6 balo, kur 10 reiškia „tylus“. 0,1 % visų „Delphi“ stabdžių kaladėlių triukšmas buvo garsesnis nei 70 dB, o tai reiškia ribą, nuo kurios stabdymo garsas yra girdimas žmogaus ausiai.

– Mes žinome, kad viena iš dažniausiai pasitaikančių priežasčių, dėl kurios klientai grįžta į dirbtuves po stabdžių priežiūros darbų – sklindantys garsai. Žinoma, paprasčiausias būdas išspręsti šią problemą, pasinaudoti išbandytais triukšmo mažinimo sprendimais, – komentuoja Fryer.

– Mūsų stabdžių trinkelės yra padengtos pagal ES standartus, kurių užduotis yra  slopinti virpesius ir pašalinti cypimą. Savo stabdžių trinkeles praturtinome baziniu sluoksniu. Visos operacijos užtikrina optimalų triukšmo sumažinimą, susijusį su stabdžių kaladėlių eksploatacija. Panašu, jog „Delphi“, pasiekė  tikslą, nes mums pavyko išgauti stabdžių trinkeles, kurios yra tylesnės nei jų ES kolegės, –sako Neil Fryer, „Delphi Technologies Aftermarket“ pasaulinės rinkodaros viceprezidentas.

„Delphi“ pagamintos dalys pasiekė gerų rezultatų dėl stabdžių trinkelių, montuojamų ant priekinės ašies, nusidėvėjimo. Po 2140 stabdymų, padarytų esant skirtingiems greičiams ir veikiant slėgio jėgoms, trinkelės nusitrynė mažiausiai – jos tarnavo 33 % ilgiau nei kitos markės.

– Kaip pagrindinis stabdžių gamintojas, mes nežinome kompromisų. Mūsų paminėti testai aiškiai parodo, kaip mūsų stabdžių trinkelės yra technologiškai pažengusios. Kiekviena sukurta taip, kad išlaikytų pusiausvyrą tarp triukšmo lygio, stabdymo kelio bei susidėvėjimo. Specialistai jas gali montuoti nebijodami, kadangi klientams yra atiduodamas aukštos kokybės produktas, kuris visada užtikrina geriausią veikimą stabdant, – teigia N.Fryer.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!