„Renault“ automobilių kompanija įsigijo 40% Prancūzijos žiniasklaidos grupės „Challenges“ akcijų. Kaip ketinama panaudoti šias akcijas? Ką bendro turi automobiliai su laikraščiais? Šiuo metu atrodo kad nieko, bet…
„Challenges“ grupė yra viena iš pirmaujančių grupių Prancūzijos spaudos rinkoje. Jai priklauso šie leidiniai: „Challenges“ (ekonomikos savaitraštis), „Sciences et Avenir“ (mėnesinė mokslo apžvalga), „La Recherche“ (mėnesinė įvairių pramonės šakų mokslinė apžvalga) bei „L’Histoire ir Historia“ (mėnesinė apžvalga specialistams, istorijos studentams ir istorijos entuziastams). Priešingai nei gali pasirodyti, „Renault“ neketina kurti kito periodinio leidinio, kuris daugiausia dėmesio skirs automobiliams su sidabrinio rombo ženklu – šių dviejų bendrovių bendradarbiavimo esmė yra visai kita.
– Mums malonu pasveikinti „Renault“ grupę. Šis procesas atitinka mūsų strategiją: plėtoti savo veiklą ne tik spaudoje, bet ir skaitmeniniame sektoriuje. „Renault“ dėka galėsime įvesti inovacijas, kad pasiūlytume aukščiausios kokybės paslaugas ir turinį mūsų skaitytojams, – sakė Claude Perdriel, „Challenges Group“ generalinis direktorius.
„Challenges Group“ ir „Renault“ tikslas – bendradarbiauti kuriant bendrą inovacijų tyrimo ir naujo redakcinio ir technologinio turinio kūrimo sritį. Tai ypač svarbu kuriant autonominį transportą ir pristatant visas inovacijas plačiajai publikai.
Šiuo metu kiekvienas Europos vairuotojas savo automobilyje praleidžia apie dvi valandas per parą. Claude Perdriel (naujos bendrovės generalinis direktorius) ir Carlos Ghosn („Renault“ generalinis direktorius) įsitikinę, kad sukūrus autonominę transporto priemonę, vairuotojai turės daugiau laiko vairuodami automobilį. Jie taps automobilio keleiviais – galės, pavyzdžiui, prisijungti prie žiniasklaidos grupės naujienų bei turinio, kuris bus skirtas tik žinioms ir informacijai. Šis projektas turi būti visiškai nemokamas.
– Šis projektas visiškai atitinka „Renault“ grupės strategiją, kuria siekiama pasiūlyti naujas, kompleksines paslaugas su aukštos kokybės ir geresniu klientų aptarnavimu, – sakė „Renault“ generalinis direktorius Carlos Ghosn.
Jei „Renault“ ketina pateikti konkretų turinį automobilių vairuotojams, į galvą ateina klausimas, ar tai reiškia, kad negalite naršyti kitų žurnalų automobilizmo tema. Tokio tipo turinio monopolizavimas suteiktų galimybę bendrovei gauti papildomų pajamų, pavyzdžiui iš reklaminių skelbimų, atitinkančių turinį. Pardavus milijoną automobilių, reikštų milijoninę skaitytojų auditoriją!
Tikriausiai visa tai patikrins laikas, o kiekvienas gamintojas norės nustebinti savo transporto priemonių naudotojus taikydamas naują požiūrį. Tačiau turime nepamiršti, jog autonominiams automobiliams vis dar reikės mūsų dėmesio ir bet kuriuo metu turėsime būti pasirengę perimti transporto priemonės kontrolę.
Komentarai