Prieš žiemą be padangų, akumuliatoriaus ir skysčių lygių patikrinimo, „ZF Services“ ekspertai taip pat pataria išsamiai patikrinti visus važiuoklės komponentus. Ypač jautrūs purvo, druskos ir drėgmės veikiami taškai yra guminės pakabos įvorės, kurioms įtrūkus gali būti sugadintas amortizatorius, vairo pavara ar sankabos guolis.
Žiemos kontrolė
Nuotėkio per gumines apsaugas priežastimi gali būti jų amžius, padaroma mechaninė žala arba cheminė žala dėl korozijos. Jei standartinės transporto priemonės patikrinimo metu nustatomas guminių pakabos detalių gedimas, nedelsdami jas pakeiskite naujomis. Neremontuojant jų, po kelių dienų ar savaičių, važiuojant žiemos sąlygomis gali atsirasti rimtų gedimų.
Svetimkūnių įsiskverbimas į važiuoklės elementus (pvz.: šarnyras) geriausiu atveju sukelia triukšmą. Nusidėvėjimo procesas vyksta labai sparčiai dėl transporto priemonės vairavimo savybių prastėjimo ir vairavimo charakteristikų stabilumo stokos. Tai, kas yra pavojinga esant sausai kelio dangai, tampa dar labiau pavojinga esant slidžiai, sniego ar ledo kelio dangai. Vairo mechanizmo sistemos nuotėkis yra panašus: jis sukelia vairo traukių koroziją ir sugadina kitus pavarų dėžes elementus. Tai sukelia visišką ir negrįžtamą žalą vairo stiprintuvui, o tai ne tik labai pavojinga, bet ir brangu taisyti. Jei atsiranda toks gedimas, vairavimo sistema turi būti pakeista.
Keičiant sugedusias gumines detales, svarbu atkreipti dėmesį į jų kokybę. „ZF Services“ specialistai nerekomenduoja naudoti vielinių spaustukų ar universalių metalinių antgalių, kurie neatitinka OE standartų, pvz.: vairo kolonėlė. Rekomenduojama naudoti originalius firminius produktus, tokius kaip „Sachs“, „Lemförder“ ir „ZF Lenksysteme“. Tai užtikrina tinkamą atskirų komponentų dermę.
Komentarai