„Schaeffler“ nori sustiprinti savo prekės ženklą

4 gruodžio 2017, 1:28

„Schaeffler“ pradėjo darbus, kad sustiprintų savo prekės ženklą. Firma mažina dabartinę sudėtingą savo prekių ženklo architektūrą ir tuo pat metu stiprina „Schaeffler“ firminį ženklą. Individualūs prekių ženklai, tokie kaip „INA“, „LuK“ ir „FAG“ toliau bus naudojami, tačiau tik tam tikriems produktams ir tik kartu su „Schaeffler“ prekės ženklu.

Klaus Rosenfeld, CEO „Schaeffler“ AG paaiškino:

  • „Kaip tarptautinė firma, mes norime, kad mūsų firminis ženklas „Schaeffler“ būtų pirmaujantis. Tai pabrėžia mūsų norą bendradarbiauti ir augti tuo pačiu metu kaip šeimos verslas. Mes tai galime pasiekti tik pasitelkiant bendras vertybes ir principus, pasitelkiant bendrą įmonių strategiją: „Schaeffler“ prekės ženklą.

Nauja strategija buvo pradėta Schweinfurte, kur „FAG“ logotipas buvo pakeistas „Schaeffler“ logotipu. Buvo dvi ceremonijos (viena pirmai pamainai, kita antrai pamainai), per kurią darbuotojai buvo informuoti apie naują pasaulinės prekės ženklo „Schaeffler“ strategiją ir prasmę.

 

Iki 2019 metų pabaigos planuojama užbaigti naujos strategijos kūrimą lokalizuotose firmos vietose visame pasaulyje.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!