Jeigu transporto priemonėje keičiamas kuro filtras, reikėtų atkreipti dėmesį į keletą svarbių dalykų. Viena iš dažniausiai pasitaikančių gedimo priežasčių yra oras, išliekantis įpurškimo sistemoje.
Esant nepakankamam arba neįvykdytam nuorinimui gali atsirasti rimtų gedimų. Visų pirma, šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra jautrūs, nes be dyzelino purkštukai ir aukšto slėgio siurblys greitai pradeda dirbti „sausai“.
Daugumą variklių galima nuorinti suaktyvinus kuro siurblį, pvz.: kelis kartus įjungus ir išjungus degimą, panaudojus diagnostinį testerį arba prijungus elektros energiją prie kuro siurblio. Nuorinimas rankiniu būdu yra vienas iš tipiškiausių metodų.
Kai kuriose kuro sistemose ir transporto priemonėse yra rankinis siurblys, o kai kuriose – reikia nuorinti naudojant vakuuminį siurblį. Prieš sumontuojant filtrą reikia užpildyti švariu kuru, kad būtų išvengta darbo „sausai“.
Norint išvengti nepageidaujamo oro patekimo, reikia atsargiai elgtis nuleidžiant kondensatą iš filtro (np. KL 154). Atlaisvinus drenažo varžtą ir nusiurbus kondensatą vėl reikia užsukti teisingu sukimo momentu. Jeigu bus prisukta pernelyg stipriai, deformuosis sandarinimo žiedas, nutekės kuras ir pateks oras.
Svarbu: prieš atidarydami kuro sistemą, panaudodami specialius įrankius, turime atjungti degalų tiekimo linijas. Norint išvengti starterio sugadinimo, primygtinai rekomenduojama nuorinimą daryti tik paleidus variklį!
Komentarai