Į klausimus atsako Andrew Sexton, kuris užima „Federal-Mogul Motorparts Aftermarket“ skyriaus vadovo pareigas EMEA regione (Europa, Artimieji Rytai ir Afrika). Jis yra atsakingas už visą bendrovės veiklą antrinėje rinkoje.
Kokius prioritetus savo veiksmuose turi „Federal-Mogul Motorparts“ vadovas Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje?
Andrew Sexton: Svarbiausia man yra tolimesnis prekybos rezultatų augimas antrinėje rinkoje. Tuo pačiu mes turime siekti ilgalaikių finansinių tikslų ir toliau įgyvendinti EMEA vystymosi strategiją. Garantuota sėkmė ir klientų patenkinimas yra pasiūlyti kokybiškas dalis, padidinti jų prieinamumą ir sutrumpinti jų pristatymo laiką. Todėl plečiame mūsų platintojų tinklą Europoje. Mes investuojame į naują plėtotės centrą Vilebruke Belgijoje. Šiuo metu netoli Budapešto statomas antras logistikos centras. Mūsų investavimo sprendimai pagrįsti išvadomis, padarytomis atlikus dabartinės bendrovės logistikos struktūrų, procesų analizę ir norą rasti naujus plėtros būdus. Tikslas yra padidinti prieinamumą ir sutrumpinti daugumos užsakymų laiką iš kontinentinės Europos.
Kokiu būdu Jūs norite realizuoti šiuos planus?
Bendradarbiaudami su klientais, mes norime patenkinti jų augančius norus. Turime užtikrinti, kad įgyvendinami sprendimai būtų ilgalaikiai ir atitiktų klientų lūkesčius, susijusius su mūsų paslaugomis ir tiekimu. Taip pat turime užtikrinti, kad mūsų produktų, paslaugų ir prekės ženklų ieškotų mechanikai.
Kokie produktai ir prekių ženklai bus firmai svarbiausi EMEA regione?
Mes stengiamės pritaikyti savo produktus, kad atitiktų rinkos poreikius, bet ir toliau norime plėtoti prekių ženklus Ferodo®, Jurid®, MOOG®, Champion® ir Beru®*, o taip pat variklius (tame tarpe Goetze®, Glyco®, Nural®, Payen® ir FP Diesel®). Kalbant apie mūsų standartinius prekių ženklus, esu įsitikinęs, kad šie produktai yra aukščiausios kokybės nepriklausomoje antrinėje rinkoje. Mūsų tikslas yra teikti kokybiškas dalis žinant, jog nėra didesnės vertybės kaip vairuotojų ir keleivių saugumas.
Kokie pagrindiniai skirtumai tarp Europos ir JAV rinkų?
Europoje bendraujame daugiau nei 20 kalbų ir turime labai skirtingą rinką, apimančią daugelį gamintojų ir daugelį transporto priemonių modelių. Kiekvienas regionas turi savo kultūrą ir automobilių parko savybes, transporto priemonių eksploatacijos vidurkį. Automobilių remontui taikomi skirtingi klientų pageidavimai remonto dirbtuvėse arba salonuose. Europos rinkoje pastebimas konsolidavimo tempas. Tai įpareigoja tiekėjus, tokius kaip „Federal-Mogul Motorparts“ pateikti novatoriškus sprendimus klientams, kurie vis labiau vertina platesnius santykius su tiekėjais – daug daugiau nei JAV rinkoje. Siekdami sėkmės šioje pramonės šakoje, mes sukūrėme kiekvienoje šalyje komandas, kurios seka tendencijas ir pristato produktus bei paslaugas pagal kiekvienos rinkos poreikius.
EMEA – tai regionas už Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų ribų
Afrikoje mes veikiame sudarydami konglomeratą iš 57 ekonomikos skyrių. Daugelis iš jų remiasi naftos eksportu, audinių, žemės ūkio produktų ir tauriųjų metalų eksportu. Tokios šalys, kaip Gana, Angola ir Nigerija, didele dalimi priklauso nuo žaliavų kainų pokyčių. Svarbu nepamiršti, kad Afrikos rinka – tai išsivysčiusių ir besivystančių šalių derinys, todėl prekės ženklas yra sudėtingesnis. Šio kontinento plėtra yra patraukli, imant mūsų prekių asortimentą lengviesiems automobiliams, komunalinėms transporto priemonėms ir pramoninėms transporto priemonėms, taip pat mūsų galimybes gaminti produktus regione. Mes pritaikome savo požiūrį į šias rinkas, plečiame vietines pardavimo ir rinkodaros komandas.
Artimuosiuose Rytuose, panašiai kaip ir Europoje, susiduriame su kitais iššūkiais, pvz.: stipria konkurencija ir aukštais kainų lūkesčiais bei produktų specifikacijomis. Manome, kad „Federal-Mogul Motorparts“ automobilių padaliniai turi gerą, sėkmingą pradinę poziciją šioje rinkoje, nes naudoja pasaulinę nepriklausomos antrinės rinkos patirtį.
Kaip pasikeis situacija antrinėje rinkoje ir kaip tai paveiks firmos veiklą?
Mes susidursime su augančiais platintojų ir klientų poreikiais. Jau bus negana parduoti gerą produktą, norint pasiekti sėkmės. Todėl turime išlaikyti ir sustiprinti santykius su klientais rinkodaros, tiekimo ir internetinio pardavimo srityse. Ilgainiui mūsų vaidmuo pasikeis. Mes būsime paslaugų tiekėjais, siūlančiais greitą ir lankstų dalių tiekimą, rinkodaros palaikymą ir techninę pagalbą. Todėl turime pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas ir padidinti įmonės reklamą internete. Tokiu būdu mes galime pasiūlyti produktus ir paslaugas ten, kur yra mūsų klientai.
Kokių inovacijų ir investicijų galime tikėtis ateityje?
Mes sutelksime dėmesį į esamų produktų plėtrą, automobilių parkų plėtrą, naujų produktų linijų įtraukimą į mūsų aukštos kokybės atsarginių dalių pasiūlą. Žinoma, mes turime panaudoti didžiulį Champion® prekės ženklo populiarumą. Labai svarbu, jog dirbtumėme internetu, kad galėtumėme pasiekti klientus, kurie naudoja tokį pirkimo būdą. Tuo pačiu ieškosime kitų platinimo kanalų, kurie supaprastins mūsų tiekimo grandinę ir padės padidinti logistikos operacijų ir rinkos aprėptį.
Andrew Sexton Federal-Mogul dirba nuo 2000 metų. Kiekvienais metais jis užima vis aukštesnes pareigas (Director, Powertrain Sealing and Bearings Asia Pacific; General Manager, Sealing; Vice President, Sealing and Engine). Pastaraisiais metais buvo Senior Vice President, Global Sealing, Engine and Underhood Service skyriuje Motorparts. Šiuo metu dirba prezidentu, EMEA Aftermarket and Regional President, EMEA Federal-Mogul Motorparts įsteigtame Kontich Belgijoje, Andrew Sexton atsako už visą prekybą antrinėje rinkoje Europoje, Artimuosiuose Rytuose bei Afrikoje (EMEA), taip pat atstovauja regioną EMEA Federal-Mogul Motorparts būstinėje Southfield (Michigan) JAV.
Andrew Sexton turi bakalauro laipsnį mechanikos inžinerijos universitete Notre Dame, South Bend, Indiana ir magistro laipsnį valdymo Universitete Michigan State University, East Lansing, Michigan. Vedęs, augina tris vaikus.
Komentarai