Bosch – autonominio važiavimo testai

3 gegužės 2017, 23:40

„Bosch” pradeda autonominio vairavamo sistemų bandymus Kinijoje. Bendradarbiavimo sutartis su „AutoNavi”, „Baidu” ir „NavInfo” buvo pasirašyta siekiant sudaryti tikslius žemėlapius.

– Tik dėl labai tikslių žemėlapių automobiliai galės judėti autonomiškai, – sako „Bosch” valdybos narys dr. Rolf Bulander.

Įgyvendinti automatizuotą vairavimo koncepciją Kinijoje trūksta tikslių ir atnaujintų žemėlapių. „Bosch” siekia tai pakeisti ir dėl to nusprendė bendradarbiauti su Kinijos koncernu „Baidu” bei su interaktyvių žemėlapių kūrėjais „AutoNavi” ir „NavInfo”.

Keturi partneriai dirbs kartu, kad rastų sprendimą, kuris leis panaudoti „Bosch” radarų ir vaizdo jutiklius, instaliuotus automobilyje žemėlapių kūrimui ir atnaujinimui.

  • Be tikslių žemėlapių autonominis vairavimas nėra įmanomas nei Kinijoje, nei kitoje pasaulio šalyje, – kalbėjo valdybos narys dr. Rolf Bulander bei Robert „Bosch“ GmbH Mobility Solutions sektoriaus prezidentas.

Dėl „Bosch“ daviklių ir žemėlapių galima bus lokalizuoti autonominius automobilius. Dar iki šių metų pabaigos „Bosch“, „AutoNavi“, „Baidu“ ir „NavInfo“ nori pateikti sprendimą.

74% kinų nori naudotis autonominiu važiavimu

„Bosch“ ir internetinė kompanija „Baidu“ nori žengti dar vieną žingsnį. Kartu jie sukūrė bandomąją transporto priemonę „Jeep Cherokee“ pagrindu, kuri dalinai automatizuota važinės Kinijos greitkeliais. Bandomoje transporto priemonėje panaudota gausybė „Bosch“ dalių tokių, kaip:

  • 5 vidutinio nuotolio radaro jutikliai,
  • sumontuota daugiafunkcinė kamera, identifikuojanti aplinką,
  • ESP sistema,
  • elektrinė vairo stiprintuvo sistema.
  • Autonominis vairavimas „Bosch“ firmai yra globali tema, – sakė Bulander.

Po bandymų Vokietijoje, JAV ir Japonijoje atėjo laikas ir Kinijai. Kiekvienais metais Kinija pagamina apytiksliai 28 milijonus automobilių ir tai yra didžiausia automobilių rinka pasaulyje. 6 šalyse „Bosch“ atliktas tyrimas rodo, kad 74% Kinijos respondentų pasisakė už skubų autonominio vairavimo įgyvendinimą.

Palyginimui – Vokietijoje pasisakė 33% respondentų, JAV – 31%. Autonominiai automobiliai yra tik vienas iš galimo potencialo „Bosch“ firmos augimo Kinijoje. „Auto Shanghai“ mugėje „Bosch“ koncepcinės transporto priemonės pavyzdžiu parodė, kad dėl integracijos su internetu automobilis gali tarnauti ne tik kaip transporto priemonė, bet ir kaip asmeninis vairuotojo asistentas.

Šiuolaikiniai rodiklių rinkiniai ir techninės priežiūros sąvokos ateityje padės išgauti visus integruoto ir autonominio saugaus vairavimo privalumus.

„Bosch“ pasirengus tolimesniam  vairavimo ir elektrifikacijos sistemos augimui. Dėl  individualizuotų benzino ir dyzelio įpurškimo sistemų, sisteminių hibridinių ir elektros automobilių bei kompleksinių pasiūlymų dujomis varomų automobilių, „Bosch“ gali padėti Kinijos gamintojams įgyvendinti esmines „China6“ normas.

2016 metais technologijų ir  paslaugų pardavimo apyvarta mobilumo srityje Kinijoje pasiekė 66,3 mlrd. juanių (9 mlrd. eurų) lygį. Tai reiškia 23,5% augimą palyginus su 2015 metais. Tuo pačiu Kinijos automobilių rinkos apyvarta padidėjo 14%.

-Kinija yra ir liks mums augimo sinonimas. 20% mūsų praėjusių metų apyvartos Mobility Solutions sektoriuje pasiekėme Kinijoje, – sakė Bulander.

„Bosch“ Mobility Solutions sektoriuje Kinijoje dirba 34 000 darbuotojų 21 gamykloje, tarp kurių 4 600 konstruktorių dirba 12 –oje technologinių centrų.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!