Labai dažnai prarandame klientą, ne dėl nekokybiškai atliktų darbų o dėl netinkamo bendravimo su klientais. Todėl įmonė norėtų pakviesti sunkvežimių servisų meistrus – priėmėjus, kurie kiekvieną dieną susiduria su įvairiausiais klientais bei jų vadovus, kad įgytos žinios efektyviau būtų taikomos kasdienėje veikloje.
Seminaro tikslas: supažindinti su efektyviais klientų aptarnavimo principais, išanalizuoti dažniausiai pasitaikančias bendravimo ir pardavimo situacijas, aptarti įmonės pardavimų gerinimo strategijas, daugiausiai dėmesio skiriant bendravimo su klientais kompetencijos tobulinimui.
Nauda: dalyviai išmoks efektyviai bendrauti su klientais ir atliepti jų lūkesčius, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu, dalykiškai kalbėti telefonu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.
PROGRAMA
I. Klientų aptarnavimas ir jo reikšmė įmonės rinkodaroje:
• Profesionalumo samprata;
• Matoma ir nematoma įmonės patikimumo pusė – kas svarbu klientui;
• Kodėl klientai grįžta?;
• Įmonės aplinka, pasitinkantis asmuo, jo darbo vieta, elgesys. Kodėl tai svarbu? Praktinė užduotis.
II. Svarbios dalykinio bendravimo detalės:
• Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas;
• Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime;
• Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Kodėl tai svarbu? Praktinė užduotis;
• Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą. Kodėl svarbi kūno kalba bendravimo metu (akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė)? Praktinė užduotis.
III. Į klientą orientuotas aptarnavimas:
• Ko nori klientai ir kodėl tai svarbu?
• Paslaugos kokybė ar geras aptarnavimas – kas uždirba pinigus;
• „Klientas visuomet teisus“. Situacijų analizė;
• Pagalba klientui kaip pagrindinė pardavimų strategija;
• Pokalbio pradžia ir kliento poreikių nustatymas;
• Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas;
• Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija;
• Kliento lojalumo siekimas.
IV. Bendravimas su „sunkiais“ klientais, konfliktinių situacijų sprendimas:
• Pozityvus bendravimas, ar galima išvengti konfliktų ir kodėl mums tai naudinga?
• Ką daryti kai mus kaltina? Praktinė užduotis;
• Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai. Darbas su kliento prieštaravimais. Konfliktų prevencija ir efektyvus jų sprendimas. Praktinė užduotis;
• Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą.
V. Apibendrinimas:
• Įmonės pardavimų gerinimo strategijos. |
Vieta / Data
Minsko pl. 14, Vilnius (Ibis Styles Vilnius Hotel) / 2016.11.18
Papildoma informacija
Mokymų pradžia – 9.00.
Mokymų pabaiga – 17.00.
Dalyviai gaus mokymų sertifikatus.
Į kainą įskaičiuoti pietūs.
Registracija: http://mokymai.intercars.lt/
Komentarai