Po SAAB Automobile gamyklos Trollhättane (Švedija) uždarymo į rinką pateko didelis kiekis aukštos kokybės pramoninių mašinų, įskaitant automobilių pramonei svarbius presus. Pardavimu užsiima Vokietijos įmonė Surplex iš Diuseldorfo, kuri specializuojasi naudotų pramoninių mašinų vertinime ir prekyboje.
Trollhättano gamyklos istorija prasidėjo 1947 metais, kai SAAB įmonė, iš pradžių gaminusi lėktuvus, pradėjo ten gaminti automobilius. Per kitus dešimtmečius buvo pagaminta 14 pagrindinių automobilių modelių. Po bankroto 2011 metais gamyklą perėmė Kinijos įmonė NEVS (National Electric Vehicle Sweden), planavusi gaminti elektrinius automobilius SAAB modelių pagrindu. Tačiau projektas nepavyko, o 2023 metais buvo paskelbta apie galutinį gamyklos uždarymą.
Potencialiems pirkėjams tai yra išskirtinė galimybė įsigyti aukštos kokybės gamybinę įrangą. Ypač vertingi yra įvairių tipų presai, kurie sudaro automobilių gamybos pagrindą. Pasiūlyme yra tarp kitko:
- Hidrauliniai presai – idealiai tinka tiksliam storų metalinių elementų formavimui
- Ekscentriniai presai – skirti greitai, masinei smulkių ir vidutinių detalių gamybai
- Transferiniai presai – leidžiantys gaminti sudėtingus elementus vienos mašinos ribose
Naudotų mašinų pirkimas gali būti patrauklus sprendimas šios pramonės šakos įmonėms, ypač dabartinėje rinkos situacijoje, kuriai būdingos didelės energijos sąnaudos, tiekimo grandinių problemos ir spaudimas didinti tvarų vystymąsi. Skirtingai nuo naujos įrangos, naudotos mašinos yra prieinamos iš karto ir yra susijusios su mažesne investicine rizika.
Šie presai vaidino svarbų vaidmenį gaminant SAAB automobilių kėbulo elementus, konstrukcines dalis bei vidaus komponentus. Jų aukšta kokybė ir veikimo tikslumas leido išlaikyti pastovius standartus masinėje gamyboje, kas buvo vienas iš SAAB prekės ženklo išskirtinių bruožų.
Komentarai