„Mercedes E” klasės pakaba pagrįsta oro pagalvėmis – sprendimu, kurį sukūrė „Mercedes” ir „BILSTEIN” inžinieriai. Verta patikrinti, kaip elgtis su šiuo neįprastu pakabos sprendimu.
– Prie didelio „akinių” populiarumo prisidėjo taksi vairuotojai, kas yra idealus jų patikimumo naudojime patvirtinimas. Tačiau laikui bėgant atsiranda natūralus dalių ir komponentų nusidėvėjimas, bet oro modulių keitimas nėra susijęs su astronominėmis išlaidomis, palyginti su tradiciniais amortizatoriais, – sako Andrzej Wojciech Buczek, IHR įmonės, BILSTEIN prekės ženklo atstovo, techninis konsultantas. – Mechanikui naujų elementų montavimas nėra sudėtingas iššūkis, jei laikomasi instrukcijų ir darbo eiliškumo. Tuo įsitikina mūsų techninių mokymų dalyviai, kurie po jų baigimo be dvejonių išplečia savo dirbtuvių paslaugų pasiūlą, – priduria.
Keičiant reikia laikytis tik septynių taisyklių:
- Oro modulius, kaip ir tradicinius amortizatorius, keičiame poromis toje pačioje ašyje.
- Kiekvieną naują elementą reikia kruopščiai patikrinti dėl galimų transportavimo pažeidimų, prieš montavimą reikia įvertinti kitų dalių (žarnų, kompresoriaus ir kt.) techninę būklę, jei yra nusidėvėjimo požymių, jas reikia pakeisti.
- Viso oro modulių keitimo proceso metu reikia žingsnis po žingsnio laikytis prie oro pagalvės pridėtos instrukcijos, o naudojant atitinkamą diagnostinį įrenginį – jo pateikiamų nurodymų.
- Prieš nuleidžiant automobilio ratus ant žemės, būtina iš anksto pripūsti oro pagalves.
- Tinkamas ir pilnas pagalvių pripūtimas turėtų būti atliekamas pastačius automobilio ratus ant tvirto pagrindo anksčiau išmatuotoje standartinėje pakabos padėtyje.
- Po pagalvių pripūtimo reikia patikrinti ir įvertinti jų formą, bet kokie deformavimai rodo netinkamą keitimą arba elemento pažeidimą.
- Po pagalvių keitimo, kaip ir tradicinių amortizatorių atveju, reikia nustatyti ratų suvedimą ir pakabos geometriją.
Komentarai