VW T-Roc yra vienas populiariausių markės modelių. Krosoveris pasižymi įdomiu “pakelto Golfo” siluetu, puikiai pozicionuojančiu jį tarp miesto automobilių su gana dideliu prošvaisa. Prieš pirkdami turite žinoti apie keletą jo trūkumų.
VW T-Roc modelio apžvalga
VW T-Roc rinkoje pasirodė 2017 metais. Jis buvo tiesioginis konkurentas tokiems modeliams kaip Fiat 500X, Mazda CX-3, Honda HR-V, Hyundai Kona ir Renault Captur. Toje pačioje platformoje VAG grupė taip pat parduoda Seat Arona ir Audi Q2.
Automobilis yra labai charakteringas vizualiai: priekyje išsiskiria šešiakampėmis grotelėmis, o krosoverio siluetas aiškiai stilistiškai atskiria jį nuo Golfo. Įdomu tai, kad buvo sukurta ir kabrioleto versija. 2021 metais VW atliko atnaujinimą, ir tokia versija modelis gaminamas iki šiol.
Variklių pasirinkimas kataloge gana ribotas: čia daugiausia orientuojamasi į benzininius variklius. Mažiausias agregatas yra trijų cilindrų 1.0 TSI, kurio galia 115 AG. Asortimente taip pat yra keturių cilindrų 1.5 TSI (150 AG), 2.0 TSI (190 AG) ir 2.0 TFSI (310 AG) R versijoje. Dyzelinis variklis yra tik vienas: tai 2.0 TDI su 150 AG galia.
Kokie gali būti VW T-Roc variklio sutrikimai?
Peržiūrėkime visus galimus T-Roc variklio variantus. Silpniausias iš jų, 1.0 TSI, yra trijų cilindrų agregatas su tiesioginiu degalų įpurškimu ir 115 AG galia, kurią be kita ko užtikrina turbokompresorius. Vartotojai giria konstrukciją: ji gana paprasta aptarnauti (nors ir ne pigi) ir gana patikima. Pagrindinė problema yra suodžių kaupimasis įsiurbimo sistemoje, kas reikalauja dažnos priežiūros ir kokybiško kuro naudojimo. Taip pat rekomenduojama valyti įsiurbimo sistemą ir atlikti praplovimą keičiant alyvą.
Žymiai blogiau pasirodo variantas su keturių cilindrų 1.5 TSI varikliu. Problema daugiausia būdinga automobiliams su mechanine pavarų dėže. Vartotojai skundžiasi dėl daugybės nenatūralių virpesių ir vibracijos šaltame variklyje ir pajudant. Taip pat gali atsirasti sūkių svyravimas. Gedimas yra gamyklinis defektas, susijęs su turbokompresoriumi ir ACT technologija (dviejų vidurinių cilindrų išjungimas). Gamintojas jau išleido keletą atnaujinimų, kurie turėjo išspręsti problemą, tačiau skundų vis dar pasitaiko.
1.5 TSI taip pat pasitaiko problemų su turbokompresoriumi. Būna atvejų, kai kompresoriaus išleidimo vožtuvo pavara veikia netinkamai, dėl ko vėluoja pripūtimo slėgio tiekimas. Tai taip pat yra gedimas, sukeltas elektronikos ir valdymo sistemos defekto, o ne mechanikos. Taip pat gali pasitaikyti, kad variklis turi defektinius stūmoklio žiedus ir per daug sunaudoja alyvos. Tai savo ruožtu susiję su nuodegų kaupimusi dėl per vėlai keičiamos alyvos.
2.0 TSI ir 2.0 TFSI varikliai nesusiduria su blogais atsiliepimais. Pagrindinis trūkumas gali būti vandens siurblio gedimai.
Kiti T-Roc trūkumai: velnias slypi detalėse
Variklio problemos nėra viskas. T-Roc turi daug gedimų, kylančių dėl gamybos kokybės. Galima rasti atsiliepimų apie trūkstančius žibintus, barškančią pakabą naujuose egzemplioriuose, blogai sumontuotus elementus (įskaitant klijuotus), strigčiojantį elektroninį bagažinės atidarymą ir uždarymą, problemas su pavarų dėže: įskaitant nuotėkius ir trūkčiojimą, net būtinybę keisti elementą po mažiau nei tūkstančio kilometrų.
Vartotojai taip pat skundžiasi dėl gana greitai atsirandančių nuotėkių, pavyzdžiui, iš alkūninio veleno sandariklių. Visa tai susiję su gamykliniu montavimu arba prastesnės kokybės komponentais.
Taip pat aprašomos problemos su oro kondicionavimo sistema ir multimedijos sistema. Pastaroji problema būdinga ir kitiems to paties laikotarpio VW modeliams — tuo metu vokiečių gamintojo automobilių operacinė sistema buvo vertinama kaip ydinga, strigdavo ir net neleisdavo susieti mobiliojo telefono.
Ar verta rinktis VW T-Roc?
VW T-Roc susiduria su daugybe problemų, o dauguma jų susijusios su gamybos kokybe. Kalbant apie variklius, paradoksalu, bet geriausius atsiliepimus surenka mažiausias variklis: 1.0 R3 115 AG, kuris vertinamas dėl paprastumo, pakankamos galios ir patvarumo. Daugiausiai neigiamų vertinimų sulaukia 1.5 TSI versija, tačiau reikia pažymėti, kad tai populiariausias T-Roc variantas, todėl jis dažniausiai vertinamas. Tačiau problemos nėra tokios paplitusios kaip 1.4 TSI varikliuose.
Naudotą egzempliorių geriausia atidžiai patikrinti dėl serviso istorijos. Po įsigijimo verta iš karto atlikti alyvos keitimą su praplovimu ir įsiurbimo sistemos valymą.
Komentarai