Kai kuriuose Volkswagen Golf V modeliuose su 1.9 TDI varikliu kyla sunkumų užvedant variklį, nepriklausomai nuo jo temperatūros. Viena iš galimų priežasčių gali būti sugedęs slėgio jutiklis įsiurbimo kolektoriuje.
Tuo pačiu metu variklio valdymo bloko klaidų atmintyje gali būti įrašytas klaidos kodas 17036 “Per žema jutiklio B atskaitos įtampa”. Sugedęs slėgio jutiklis įsiurbimo kolektoriuje gali trikdyti maitinimą iš variklio valdymo bloko ir būti atsakingas už įrašą klaidų atmintyje.
Tokiu atveju reikia patikrinti jutiklio įtampą naudojant tinkamą matavimo prietaisą, remiantis transporto priemonės laidų schema. Pirmajame testo etape svarbu, kad slėgio jutiklis įsiurbimo kolektoriuje būtų prijungtas prie laidų pynės.
Jutiklio įtampa, pliusas ir masė matuojami tiesiogiai ant elemento. Ji turi būti 5 V įjungus degimą. Jei ši vertė yra mažesnė nei 5 V, komponentą reikia atjungti nuo laidų pynės. Maitinimo įtampą reikia patikrinti dar kartą be jutiklio ant laidų pynės jungties. Jei įtampa dabar yra 5 V, jutiklis yra sugedęs ir jį reikia pakeisti (atsarginės dalies Hella numeris: 6PP 009 400-471).
Pašalinus gedimo priežastį, reikia ištrinti klaidų atmintį, o tada atlikti bandomąjį važiavimą.
Pastaba: Patarimas skirtas 2005-10 metų gamybos transporto priemonėms. Visada reikia laikytis transporto priemonės gamintojo remonto instrukcijų.
šaltinis: HELLA TECH WORLD
Komentarai