1.5 BlueHDI 130 AG variklis – ką prisiminti keičiant paskirstymo mechanizmą?

7 rugpjūčio 2024, 10:28

Šiuo metu visoje Europoje daugiau nei 2 milijonus automobilių varo 1.5 BlueHDI 130 AG variklis, pagamintas PSA. Tai labai sėkmingas agregatas, kuris į rinką atėjo 2017 metais ir vis dar sutinkamas kai kuriuose modeliuose.

Vandens siurblio komplektas 1.5 BlueHDI 130 AG varikliui

Straipsnis skirtas dyzeliniam varikliui su kodais DV5RC/DV5RCF/DV5RD, t.y. 1.5 BlueHDI, suprojektuotam PSA koncerno. Šis variklis varo įvairių markių automobilius, daugiausia Stellantis grupės, bet taip pat ir, pavyzdžiui, Ford Kuga.

Įmonė Dolz pristatė rinkai vandens siurblio komplektą su galiniu korpusu. Korpusas yra esminis dėl elemento vietos variklyje. Maža vieta dalies keitimui lemia, kad nepažeisti seno korpuso yra labai sunku.

Be to, siurblio korpusas ir pats siurblys yra pagaminti iš skirtingų medžiagų, kas yra svarbu dėl plastikinės dalies deformacijos dėl temperatūrų skirtumo. Dėl to net PSA rekomenduoja keisti visą elementą.

Šie aspektai lėmė, kad Dolz sukūrė vandens siurblio komplektą su korpusu, rekomenduodama keisti visą kompleksą paskirstymo mechanizmo aptarnavimo metu.

Verta pažymėti, kad gamintojas taip pat sukūrė paskirstymo grandinės komplektą, kuris apeina originalių grandinių komplikacijas ir trūkumus, dėl ko keitimas tampa daug lengvesnis. Šios dalys slypi po numeriais SKCC190 ir SKCC191.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!